Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hvor blir det av mega utvanning og 5-10 øre som dere har hylt om??

Stikk til en annen tråde. :bow_and_arrow::rocket::airplane:

Du skal få lov til å hausse, og det er helt greit.

Men andre må få lov til å advare folk på det sterkeste mot å putte penger i dette.

Usikker på hvor du vil med å gjenta dette utspillet. Er du helt uinteressert i å få innspill rundt selskapet du er investert i?

Det kom ingen emisjon nå, men hva skjer hvis de ikke får solgt aksjene til ønsket pris?

Hvis de får solgt aksjene, hva skjer da når denne potten er spist opp? (Og det går fort)

Når vi stiller disse spørsmålene, så er det faktisk en god intensjon bak.

Hehe luringen, det er du som skrev emisjon i dag :slight_smile:

1 Like

Vel dagens eier av 80% av selskapet eier 100%. Nå blir det 100% / 100.

Altså selskapet eier ikke selv,

Skal dere tegne gutter?

…what…? :face_with_raised_eyebrow:

Denne tråden ER altså så fornøyelig.

https://newsweb.oslobors.no/obsvc/attachment.obsvc?messageId=451355&attachmentId=176321&obsvc.item=1

Dette er kun penger til å holde hjulene igang.

Joda… fine bilder og glossy presentasjon… Men hva med finansiering?

Der var det jo NULL av substans NULL nytt, lærebokmateriale for bygge Luftslott 101…

Tviler på om noen lenger biter på dette!

1 Like

Jeg var på møtet, og ble veldig optemistisk

2 Likes

Skulle gjerne visst hvorfor?

Det stor skjer nok til høsten! Da er vi nærmere film

jo, rett føre wiik leverte inn sine søksmål, lå det avtaler klare til signering og planer om pre prod august samme år… så nå vill de tilbake dit, og jobbet med å finne de rette folka… men ja, du har helt rett cagey, wr vill komme til å trenge penger i form av en emisjon, men jeg vill tro det blir en rettet… jeg kommer mest sansynlig til å handle flere aksjer nå føre 2400 :wink:

2 Likes

Takk for svar! Jeg håper for din del at du ikke går inn med mye her og gjør samme feilen som mange som sitter i dette papiret har gjort: Kastet gode penger etter dårlige i ÅR etter ÅR…

image

:slight_smile: neida, men har tro på selskapet så skal såklart kjøpe litt…

Altså, IPen er interessant. Men er i tvil om Tasmin er rette vedkommende til å utvikle den og ta den til lerretet.
Og så var det dette med finansiering…

Deg om det :yum: jeg investerer mer kun pga at hun jobber med det. Finaniering av selve filmen er null stress med de rette folka. Det er penger til utvikling som er det store ?

Foresten @Kaizers det foreligger ingen klare netflix planer, selv om patrick jobber med det litt på siden. Det kan være at de kommer til å kjøre et paralellt løp men film er 1.pri tv,spill og kane dukker kommer lengre ned på listen