Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Nah , men som nevnt tidligere mĂ„ de fĂ„ til avtaler fĂžre start pĂ„ q2 2019. Og regner med noe vil hende fĂžre utgangen av dette Ă„ret. Har goood tid :+1: vurderte Ă„ kjĂžpe mer idag, men jeg har egentlig nok nÄ  (500k-800k aksjer) man vet jo at det vill komme en emisjon sĂ„ jeg har heller styrket meg pĂ„ de nivĂ„ene vi har nÄ 

Jeg tror neste kapitalhenting som skal gÄ til filmen vil skje pÄ hÞyere nivÄ enn vi er nÄ.

Det tror jeg Arne Blystad med familien ogsÄ:)

nÄ har kursen vÊrt under 1 krone i godt over et Är
gjelder ikke 6 mÄneders regelen for Merkur for Ä slÄ sammen aksjene for Ä fÄ hÞyere kurs(merk: ikke hÞyere verdi kaizers).

:calendar::thinking:

Vet ikke reglene der. Men Merkur marked mÄ de jo melde nada. Ikke flagging, salg av egne aksjer m.m.
Tror Oslo bĂžrs ikke bry seg kurs under 1 kr.

Dette er det neste vi venter pÄ: Development:
Story concept
Concept art
Script development (Skip Woods mÄ da ha kommet langt nÄ?)
Finance & Distribution plans
Marketing plan
Location scouting
Approach Talent

Begynner news Ä komme kan vi forvente film om 14-16 mÄneder!

Mitt rÄd er: Ha 100-200 k aksjer i WR Entertainment ( Wre-Me) for er kan det komme news snart!

Rt: 0,29 kr,

Takk for dine tanker. Selskapet sier de har penger ut q1 2019 og at det skal komme nyheter utover hÞsten. De skal ogsÄ i hÞst skaffe finansiering til film. ( eget selskap)

Lykke til med dine tanker.

Strikken strammes! Snart flyr wre-me. Tas 30 Ăžre ut, begynner ferden!

FÊlt som du maser om at 30 Þre skal tas ut (sÄnn omtrent 100 ganger de siste mÄnedene). Har du troen sÄ er det vel bare Ä lene seg tilbake og vente? Eller selger du pÄ 30 Þre?

nÄ synes jeg du pyntet fÊlt pÄ tallene :rofl:

:joy::joy::fire::rocket:

tror du kan roe ned noen uker @Kaizers , det er ferie tid og
Tasmin er pÄ ordentlig ferie / bursdagsfeiring :grinning:

Jepp ferie og mobilfri. Klarer jeg det de neste 4 ukene?

KjĂžper pĂ„ 27, 2 Ăžre. Nu kĂžr vi​:joy::joy::sweat_smile:.

God sommer! :champagne::beers::beer:


Godt Ä se at hun lever livet pÄ pengene hun fÄr fra WR. Ville vÊrt dumt om hun ikke dro pÄ luksusturer tenker jeg

Du vet at alle kan editere IMDB?

ja det skulle bare mangle om ikke hun tok seg tid til ferie :wink:

Det er lÞgn. Det filmes ikke. Da vet alle her inkludert du. Jeg hÄper du kan avstÄ fra Ä spre lÞgn.

3 Likes

ja den kan fort tolkes feil, tror han mener behind the legend som filmes nÄ og da,
unÞdvendig Ä hause til de grader, ogsÄ basjse, noe super bajserne har vÊrt flinke til Ä unngÄ i det siste

tror jeg kommer til Ä avstÄ fra Ä poste i denne offentlige trÄden fremover, og holde meg til insider trÄden , der det er bakkekontakt,og fornuftige diskusjoner

lykke til

2 Likes

Production Status: Filming i dokumentar.

Jeg referer til hva som stÄr der. I link jeg la her.

Ta pause fra her jeg ogsÄ. Enkelte er jo helt


Konklusjon:
Da beste her er Ä ha eit lodd (ikkje meir en Ka man har rÄd til Ä tape).
For da e jo litt forjÊvligt Ä sitte pÄ gjerdet om denne aksjen skulle gÄ russiske prosent opp. Som den har gjort fÞr pÄ berre nyheter. (TÞrr ikkje Ä tenke pÄ kor mange prosent den vil stige ved eit evt film release)

Det tror jeg er meget fornuftig. Blir litt mye jalla her.

1 Like