Det du tilsynelatende ber om er offentlig forhåndsprosedering, og det er bare ikke sånn det fungerer. Jeg har tillit til rettssystemet. Det er tatt ut tiltale, da foreligger det bevis. Frem til dom foreligger gjelder så klart uskyldspresumpsjonen.
En ting jeg synes er litt morsomt er at høyresiden i USA har blitt lurt til å stå mot vesten og med russland/kina.
Ja det må være derfor. Det kan umulig være slik at noen ønsker å bruke dagen på andre ting enn å diskutere hvilken av presidentkandidaten som er drømmemotstanderene til Saudi Arabia med en fyr som kaller deg morti på en tråd med twitter som tema. Så trenger man kanskje ikke å gjøre et nummer av det, med mindre man kanskje prøvde å hinte om at du drar tråden vekk fra tema, også kalt avsporing, av det ikke så veldig interessante slaget.
Du tar deg tid til hånende innlegg, men ikke mer altså. Der har du han. Godt du ikke er helt tom for tid da så du kan prioritere det.
Skal vi vri tråden tilbake til temaet. Føler det er litt offtopic, på grensen til mer personangrep enn saklig diskusjon.
Elon Musk, hard at work med å spre russisk tankegods. Så bra at han har gitt seg selv spesiell status på Twitter så tweetene hans blir sett av flere.
Litt treig, jeg. Hvordan har han sikret seg spesiell status? Men ja, de dukker opp hos meg hele tiden uten at jeg har bedt om det eller reagert på dem en eneste gang.
Kombinasjonen av dette og at Elon Musk reposter russisk betalt propaganda… Vel, det gjør ikke akkurat Twitter nøytralt. Det gjør Twitter til et sted som eksponerer deg for veldig mye dritt.
Som det står i slutten på artikkelen (min uthevelse):
“He bought the company, made a point of showcasing what he believed was broken and manipulated under previous management, then turns around and manipulates the platform to force engagement on all users to hear only his voice,” said a current employee. “I think we’re past the point of believing that he actually wants what’s best for everyone here.”
Høyt under taket der, ja.
Mye spekulering og lite beviser. RT er det samme som CNN. Aka operation Mockingbird. Som ble avslørt på 70-tallet. Etter det har CIA utvidet.
Nå har de forsøkt å ta seg inn i X og Facebook. Ref brev fra Zuckerberg.
Nå kommer dette. Nye angrep på de som er utenfor kontroll.
Hvor mange falske kontoer tror du CIA har?
Som Elon musk promoterer? Veldig få. Plenty russiske da. Som er poenget her.
Usa driver med akkurat det samme. Det er poenget mitt. At folk går fem på er selve poenget.
Dumt å stå på feil side av historien og heie på de som vil sensurere din rett til å bli lurt. Det står nemlig mye mer på spill.
I have never been materially active in politics before, but this time I think civilization as we know it is on the line.
If we want to preserve freedom and a meritocracy in America, then Trump must win.
Elon Musk.
https://x.com/elonmusk/status/1831486742052159886?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA
Dere heiagjeng pleier alltid å be om link…Men ikke nå nei
FAFO?
Jeg tenker det er resultatet av at Elon Musk har promotert seg selv, så alle ser hva han poster og så har han promotert russisk betalte shills.
with annual revenue forecast to fall to $1.9bn by the end of this year
Det har ikke med det å gjøre i det hele tatt. Det har med det å gjøre at han ikke er en lydig hund. Da må han straffes av de som feeder deg infoen din snodig innpakket. Har du sett misinformation level på Instagram?
Jeg har sett misinformasjon over alt, men ikke av eieren som pusher det på alle.
Btw, Elon er en lydig hund for Russland
Musk var øverst på feeden til alle før han kjøpte Twitter. Om noen videresender info som kommer fra Russland så er de sikkert enig med Russland da. Flertallet av verdens befolkning syns vesten blander seg inn i for mye,
- Største i 2019 iflg