Når jeg påpekte det når det skjedde, så ba du meg om å sjekke mine egne kilder. Du burde kanskje heller tenke over hva du bruker som dine egne kilder? Du er en smart fyr @anon91440261, men også rimelig stolt. Jeg tror du er langt nedi kaninhullet når det kommer til sosiale medier, det er nok ikke lett å se.
Jeg så at endel av de jeg fulgte på twitter/x var altfor optimistiske. De følger jeg ikke lenger. Nå følger jeg folk som poster slikt som dette: @tatarigami.bsky.social on Bluesky
Ukraine’s failure to fix organizational issues and replace inefficient commanders has eroded trust in the system to the point, where severe recruitment shortages and desertion levels are so high that no amount of aid can fix it
The window of opportunity to change is closing
Just to add, there’s no doubt that limited and delayed aid, along with indecisiveness, played a significant role in this. However, if the war ends under very unfavorable conditions, simply blaming Biden won’t fix the situation.
I tråden fikk han et spørsmål om han hadde noe mer info og han svarer:
Yes, it’s on the way. I’ve spent the past three weeks working on it, but since it’s a sensitive and quite delicate topic, I’ve been carefully refining it to make sure it’s constructive not just a list of complaints
Jeg har nok mistet illusjonene om hvor lett det er for Ukraina å vinne. Jeg tenker vel kanskje mer at det er en krig Russland kan tape.