Ja
Men medisiner er som regel for å få det bedre. Kost/nytte osv.
Her snakker vi kunstig tilsatt medikament for å hindre en naturlig prosess som skjer i kroppen når et dyr fordøyer maten sin…
Ja
Men medisiner er som regel for å få det bedre. Kost/nytte osv.
Her snakker vi kunstig tilsatt medikament for å hindre en naturlig prosess som skjer i kroppen når et dyr fordøyer maten sin…
Og eneste stedet du får lese noe om dette er på X. Hvorfor er MSM så lite interessert i noe halve befolkningen snart snakker om?
Personlig mener jeg man bør fakle gass fra kuer. CO2 er jo bedre enn Metan.
Edit: Dette var en spøk.
Jeg har ikke kapasitet til å forholde meg til noe annet enn at det som godkjennes er godt nok. Vi er i toppen på livskvalitet, helse og levealder. De gangene det går gærent, går det som oftest ikke så veldig gærent. Så er det en million ting som er livsfarlig og kreftfremkallende og ikke testes, forbys eller forsøkes redusert.
Metan omdannes til CO2.
Så går det tilbake i kretsløpet.
Ku spiser gress, gress blir metan, metan blir co2, gress spiser co2.
Og TikTok!
Tine er også en svært stor reklamekjøper i Norsk media.
Eller…
– Det siste året har det vore veldig vanskeleg å få tak i mjølkekyr, rett og slett fordi behovet for mjølk har blitt så stor, seier tillitsvald i Nortura, Anders Felde.
Q meieriet er smarte
Kan skylde på lav etterspørsel, selv om det nok er flere der som privat nok har lurt på om dette prosjektet var smart. Nå vinner alle.
En av de bedre og mer nyanserte artiklene om saken.
Jeg har ikke sett eller hørt om den melka en gang. Og Tine har det i vanlig lettmelk? Hvis det skal ha klimaeffekt må det være standard, slik som D-vitamin er i noen meieriprodukter.
Q-meieriet har jo et gigapotensial som meme stock. Kjør IPO på Q melk i USA og få med RFK jr. på laget .
A large part of the right-wing populist and far-right German party Alternative for Germany ( AfD ) supports Russia , its foreign policy, and its allies.
The German domestic secret service reported based on its findings that Russia is trying to destabilize the democratic system of Germany on many levels. According to the head of the service Thomas Haldenwang, Russian narratives are being spread by parts of the AfD and are contributing to expansion of right-wing extremism.[1][2]
AfD members and activists were listed as keeping close ties with Russian politicians and receiving financial benefits in an OCCRP investigation of Russia’s International Agency for Current Policy.[3]
In 2023 various German media outlets such as Der Spiegel , ARD, Süddeutsche Zeitung , Die Welt , ZDF Frontal, T-Online, and Correctiv have published findings on the AfD’s connections with Russia. Based on manifestos, trips, quotes and speeches, the “AfD’s systematic shift” (Correctiv) towards Russia has been widely observed.[4]
ref: AfD pro-Russia movement - Wikipedia
Jeg har forresten droppet twitter til å følge Ukraina krigen og bruker nå bare bsky.app som virker som et solid alternativ. Så slipper jeg å måtte filtrere ut shit som Elon Musk promoterer.
Jeg vil ikke inn i et ekkokammer så for å sikre meg flere sider av et synspunkt hvor community notes hjelper meg å skille propaganda og fakta så oppgraderer jeg abonnementet på X.
Med tanke på at 90% av Russland tråden tror at Ukraina kan vinne en krig mot Russland så tenker jeg det er lurt å styre unna kilder på Bluesky for å slippe unna hjernevasking
Sier han som følger folk betalt av Tenant som igjen ble betalt av russisk etteretning.
Ukraina kan ikke slå Russland alene. Ukraina kan slå Russland hvis vesten støtter Ukraina nok og innfører harde nok sanksjoner. Hvis Trump nå trekker støtten til Ukraina og opphever sanskjoner, så er jeg enig i at det skal godt gjøres at Ukraina kommer ut av det som en vinnende part. Her har Europa et problem med at de ikke har tatt situasjonen alvorlig nok.
Løgn! Jeg følger absolutt ingen som snakker om krig. Ingen tvil om at du følger 10 ganger mer propaganda enn meg. Dine godkjente kilder er sponset av andre kilder med tilsvarende politisk slagside.
Mener du fortsatt at Ukraina kan vinne krigen så kommer nok det tankegodset fra noen sånne…
Nei, du følger en fyr som sprer dritt og splid i USA betalt av Tenant som igjen ble betalt av russere. Du viderepostet til og med et innlegg fra en av de berørte i president-tråden rett etter at saken ble avslørt.
Helt klart at de jeg følger har en politisk slagside, hadde sosiale medier eksistert på 30-tallet, så hadde jeg sikkert fulgt Churchill også.
At jeg poster noe betyr ikke at jeg følger noen som helst. Jeg får opp mye fra folk jeg ikke følger. Visste du ikke det eller?
Hvorfor bruker du et sånt tåpelig argumentet mot bedre vitene?
Greit nok, du bare videreformidler tankegodset til folk sponset av Russland? Er vi enige der?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.