Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Xbrane Biopharma AB (XBRANE) 🇸🇪

Anbefalte denne til en kompis 3 januar. Da sto den i 33 tror jeg

Basert på TA?

Jepp

Hva er ditt target?

Ga vedkommende noen targets hvis den gikk oppover, 54, 63 og 70 (fib-nivåer). Anbefalte ikke salg eller noe slikt, annet enn at h*n burde tenke på å sikre litt gevinst når volumet begynte å tilta veldig.

Edit: Så også at noen snakket om 43-44 som et target, uten at jeg helt klarte å se hvorfor den skulle stoppe der når den først hadde fått litt moment.

Blir interessant å følge utviklingen her neste uke. Har hatt en rekyl ned og ligger nå og vaker over forrige topp fra april 2019. Kan tolkes som bullflag, men også fallende triangel. Brudd opp kan trigge en bevegelse mot 70kr. På nedsiden vil reaksjonen ved 40-43 interessant å følge med på.

Jeg er med i denne. Har du posisjon her InVivo?

Bra!:slight_smile:

Har bare en liten post, men vurderer å øke. Er jo et veldig spennende selskap.

1 Like

Ja, jeg synes den har veldig lavt market cap i forhold til potensialet i Lucentis biosimilaren. Det virker som markedet ikke helt har troen på at dette skal lykkes. Selskapet guider salg for 1 mrd. sek.

Sist CEO kommuniserte med markedet i forbindelse med bio-konferansen i San Francisco i januar var fortsatt studiet on-track. De forventer utlesning i sommer, så visibiliteten burde være bra.

Studiet kjører med månedlige kontroller av etiske grunner. Kontrollene består i at uavhengige sjekker om biosimilaren har samme effekt som Lucentis, avvikelser ville ledet til avbrudd av studiet. At studiet fortsatt kjører må derfor anses som veldig bullish…

Jeg har troa :slight_smile:

2 Likes

Xbrane ypper seg…

2 Likes
2 Likes

Fin utvikling seneste tiden, men fortsatt rimelig prissatt i mine øyne :slight_smile:

2 Likes

Vet du hva som skjer rundt utviklingen av Spherotide?

Var det der det ble noe krøll med en partner i Iran?

Tror LPI kan bli en finfin trigger her

1 Like

Tar snart ut ATH

2 Likes

«Gammel» analyse, men løfter den frem for nye lesere

2 Likes

Lånt fra svenske nettforum:

490 patienter rekryterade i mitten av augusti - bra!

Tidsplanen håller för Xplore mer eller mindre trots Covid. Rekryteringen hela 85% vilket är starkt. Det viktiga är att man fortfarande förväntas vara redo när Lucentis patentet går ut och allt talar för det.

Målet kvarstår även om 100 MEUR i nettointäkter 3 år efter lansering. Snarare tror de på ännu högre intäkter tack vare ökad försäljningspotential i USA samt Kanada genom B&L.

Blir spännande även att se vad som händer med utlicensiering av rättigheterna för försäljning och marknadsföring av Xlucane i Latinamerika, Japan och Kina. Kommer troligen också nyheter och partnerskap avseende Xcimzane och Xdivane också. Kan bli fina triggers.
Ser med spänning fram emot kommande år för Xbrane.


Melding : 21.8.2020, 08:30 · MFN

Kallelse till extra bolagsstämma i Xbrane Biopharma AB

Aktieägarna i Xbrane Biopharma AB, org. nr 556749-2375, (“Bolaget”) kallas härmed till extra bolagsstämma tisdagen den 22 september 2020 kl. 10.00 i Baker McKenzies lokaler på Vasagatan 7 i Stockholm. Entrén till stämmolokalen öppnas klockan 9.45.

Hva tror du om denne Invivo ?

Aner ikke, hva tror du?

Forstår ikke hva de evt skal med så mye peng om det er emisjon fullmakt, da kassen er full.

Men en får vel tro planen er bull, om det er tilfelle, fokuserer mer på at innrulleringen er snart gjort og de holder mål om 100Meuro i nettoinntekt 3 år etter lansering.

har landet på hold, og kjøp mer om det kommer inn mer penger fra andre posisjoner.

1 Like

Xbrane har idag en välfylld kassa vilken enligt bolaget förväntas räcka till marknadsgodkännande för Xlucane. Baserat på senaste 12 månadernas burn rate motsvarande drygt 42 miljoner kronor per kvartal tror vi att det är ett rimligt antagande. Samtidigt eftersöker bolaget i dagens kallelse till extra årsstämma ett bemyndigande för styrelsen att göra en ytterligare kapitalresning – aktien har gått mycket starkt under sommaren och vår bedömning är att Xbrane kan ta tillfället i akt att säkra möjligheten till en ytterligare offensiv emission inom överskådlig tid, som finansierar bolaget tills det är kassaflödespositivt.

og det viktigste å ta med seg med kurs på 77 nå

Eftersom utvecklingsrisken för Xlucane bedöms vara mycket låg och bolaget nu står nära inledningen av en kommersiell fas arbetar vi med en värderingsgenomgång av bolaget.

****sterk tekstVi bedömer att det finns utrymme att revidera upp vårt nuvarande värderingsintervall.

3 Likes