Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

XEN crypto

Dr. Vekst (@vekstportef) kickstartet min gryende interesse for en liten tid tilbake med ovenstående innlegg.

Diskuterer gjerne minting strategi, tokenomics og alt annet relatert til XEN-sfæren

1 Like

Kan gjerne starte selv for å blottlegge egen uvitenhet…

Forstår XEN som hyperinflatorisk med en rekke prosjekter/instrumenter som motvirker deflatorisk. F. eks the XEN cycle ; mint XEN → burn XEN → mint DXN → burn → mint XLON.

Spørsmål 1: Vil dette (pyramidespillet) bare fortsette nedover til stadig nye sub-tokens utvikles? Er det noe realisme i å hente ut noen verdier nedover her, eller er den åpenbare strategien å hodle original XEN?

Spm 2: Med økende ETH fees gir det mening at XEN minting vil nå et praktisk tak før det teoretiske. Dette virker stabiliserende og egentlig bra for XEN som token. Men dette må da forbli en veldig liten brems, all den tid man kan mint batche for nærmest ingenting over alle de andre nettverkene (Moonbeam, Avalanche etc etc). Her regner jeg med det er noe fundamentalt jeg ikke forstår… XEN mintet på disse billigere nettverkene kan vel også inngå i the XEN circle på lik linje med de fra ETH mainnet?

1 Like