Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

XXL (XXL) ⚽

Må le litt av nyhetsbrevet fra XXL i dag tidlig.

HELT NØDVENDIG LAGERTØMMING!!?!

Deilig å være forbruker i hvertfall.

1 Like

Har byttet ut alt av smøreski jeg. Fischer twinskin Carbon er rimelig heftig til å ha skjegg under. Men det er selvfølgelig veldig viktig med korrekt tilpasning. Montert Move-bindinger slik at det er raskt å justere ute på tur.

Link?:slight_smile:

De er nok rimelig tomme nå, ble plukket ut mens jeg vurderte hva jeg skulle ha i 9-tida

Kampanjeperioden gjelder t.o.m. 22.03.2020 eller så langt beholdningen rekker :laughing:
Så de forsøker gjøre det i ett stort jafs.
Har ikke sett skikkelig igjennom, er det bra tilbud på alt eller bare noen ting?

Synes det var veldig bra priser på mye forskjellig ting når jeg var innom idag :slight_smile:

^^ Enig, på ski var det jo nesten “gi-bort”. Kjøpte nye felleski som hadde kostet 3500 for 1000. :slight_smile:

Kan dog skjønne at de sliter. I avdelingen for treningstøy var det 5 stk på jobb, lite folk og ikke en sjel løftet en finger for å hjelpe. 3 damer stod i kassa og diskuterte noe babyshower-opplegg. I jaktavdelingen stod en lent over disken dypt inni telefonen sin uten å løfte et øye. I skiavdelingen måtte sjefen nærmest kommandere 2 som stod og snakket sammen til å gå bort for å hjelpe meg og en annen.

2 Likes

Høres ut som veldig feilslått personalpolitikk. Satser på at de butikkene med god service overlever…

Denne hadde jeg ikke fått med meg:

Her mister XXL mye billig arbeidskraft

1 Like

image

Funcom pengarna.

hvem kjøper xxl før tall? :face_with_head_bandage:

Kan ju ha vänt minus till minus och större lager till ännu större lager.

1 Like

Haha, true!
Ser Pareto melder om emisjon på 9kr også nå.

1 Like

Kan ikke treffe hver gang :thinking: På litt sikt kan det jo gå godt, men jeg forventer egentlig at de må ha inn mer cash før de kan snu skuta + varelageret kommer til å tynge langt inn i Q3/Q4.

Emi + at ny sjef må få kastet ut all skjelettene ut av skapene. Da kan de begynne å se framover og aksjen kan bli ett godt kjøp

1 Like

Link?

Leste det på twitter,

1 Like

På DI.se men jag har inte inlogg

Ok ser den