Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ZAPTEC-ME Småprat

Zaptec – Extraordinary general meeting completed

Zaptec – Notice of Extraordinary General Meeting

Zaptec – Share capital registered

Oslo Børs – Received application for admission to trading – Zaptec AS

Zaptec – Extraordinary general meeting completed

Zaptec AS: Invitation to Q3 2022 webcast

Zaptec: Third quarter 2022 financial results

Er litt nysgjerrig på hvorfor interessen for Zaptec er såpass liten her på TI?

Veksten har vært enorm siden notering, de vokser over 70% yoy og har over 70% eksport som stadig vokser i markeder der elbilsalget/andel skal vokse ekstremt.

Zaptec: Conversion to public limited company completed

Zaptec ASA: Approval and publication of prospectus and admission to trading on the Oslo Stock Exchange’s main list

Tar et lodd her i tilfelle negativt utfall for Easee i Sverige. En salgsstopp der vil spre seg til andre land og gi Zap stort spillerom. I motsatt fall burde ikke nedsiden være stor, basically business as usual.

Nja, zaptec blir nok berørt på samme måte diverre.
Ikke så omfattende å rette opp, men fortsatt kostbart.
For å fylle på litt her, jeg er i el faget. Easee har ikke plass til vern i lader slik den er solgt idag. For Easee betyr dette nye produkter og ny lader må erstatte gammel.
Easee klarer ikke denne kostanden, garantert en vern leverandør kjøper opp easee og monterer sitt vern i ny lader.

ZAPTEC må skifte sitt vern i lader, enklere med uansett en selvkost på dette pr lader kr 2500 eks mva. Do the math, 500 000 laderer x 2500 kr. Zaaptec halveres på denne nyheten… Meglerhus har kjøp, det må være kødd!

Da kan du definitivt mer enn meg om dette. Hva betyr det du skriver ift. NAF sin vurdering; “På sikkerhetsfronten er Zaptec den eneste leverandøren som har vist oss at alle krav til DC-overvåkingen er oppfylt, inkludert kraftig nok utkobling av en eventuell feilstrøm.” ?

Litt diffust enda, men NAF er NAF. Det er andre normer og forskrifter som skal oppfylles.
Jeg hadde ikke gamblet på Zaptec pr idag… i såfall kun short…

Zaptec ASA: Invitation to Q4 2022 webcast

Zaptec ASA: Contemplated private placement

Zaptec ASA: NOK 300m private placement successfully completed

Zaptec ASA: Flagging notification

Zaptec ASA: Purchase of shares by CEO and CFO

Zaptec ASA: Share capital registered