Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna / née Ultimovacs (ULTI) Fundamentale forhold

Hvor står det at han har brukt ChatGPT?

Min erfaring med AI er at den strukturerer teksten slik CEO har skrevet den, men det i seg selv er ikke nok til å påstå chat gpt.

Grammarly sitt AI-detection sier at 0% av det han har skrevet er AI-generert. Så kanskje vi skal ta AI-diskusjonen videre i egnet tråd?

Edit: Og jeg personlig mener at det er helt innenfor å få hjelp fra AI til å strukturere en tekst, noe annet er waste of time for et biotekselskap.

1 Like

Kanskje ChatGPT baserer seg på han :open_mouth:

Det er noen veldig tydelige markører på at det er AI spesielt rakettemojier og andre emojier i teksten. Det er ikke feil å bruke AI til feks rette grammatikk osv, men dette er nær copy+paste fra ChatGPT eller annen AI. Da burde det stått i klartekst.

ChatGPT mener selv det er AI generert:

Kilde(ChatGPT 5.0):

“”"
Når man ser en tekst med:

• strategiske emojier foran avsnitt (:dart: :rocket: :bar_chart: :speech_balloon:),
  • punchy avslutninger (“It will take bold and different science :muscle:”),
  • og den typiske LinkedIn-retoriske tretrinnslisten (“:one: Explore new biology, :two: Redefine benefit, :three: Create room for innovation”),

…så er det faktisk klassisk ChatGPT- eller Copilot-stil .

“”"

Som jeg skrev, strukturen.
Innholdet derimot, hvor har du det fra at det er AI?

Du kan jo legge tydelige føringer i den input du gir til AI, så det innholdet har han selvsagt tenkt ut selv. Jeg mener nå likevel at når det er så tydelig at AI er brukt, bør det merkes. Jeg reagerte på teksten som uautentisk og AI-generert, men nå tror jeg vi runder av diskusjonen her, jeg har iallfall sagt mitt om saken.

3 Likes

Mannen har engelsk som morsmål og har doktorgrad fra Oxford… Strukturen er god og som 90% av andre tilsvarende LinkedIN-poster.

Hadde kanskje vært litt morsommere å diskutere innholdet i posten, som neppe er laget av ChatGPT

ChatGPT er vel strengt tatt en form for kreft i språket/språklig kreft?

For altså, hva er kreft?

Ukontrollert celledeling.

Hva er ChatGPT?

Ukontrollert deling/generering av ord.

Begge kveler vertsorganismen, om det er menneske eller språk.

Og hvor faen er DOVACC-resultatene? Jeg gidder bare ikke at den leser av med noe annet enn som total dud. Hvis den leser av i grenseland til, eller stat. sig, så kjenner jeg det blir en merkelig jul :crab:

3 Likes

Zelluna ASA Reports Third Quarter 2025 Financial Results and Provides General Business Update

Zelluna ASA - Contemplates private placement

Leser jeg riktig, 10kr per aksje?? :exploding_head: Er det en null for mye?

2 Likes

1 Like

Økt aktivitet fra CEO på LinkedIn er et ganske godt tegn på at en emisjon nærmer seg, skulle solgt litt. Men selskapet er på vei til klinikk omsider så neste år blir utrolig spennende :crossed_fingers:

Må være positivt at de nå får inn penger for ytterligere ca 5 måneders drift, når dagens cash tar slutt i Q2.
Dvs at finansieringen er sikret til etter at resultatene for de første pasientene foreligger som etter det jeg har forstått, er av enten eller typen.

Snakker vi her fuglen Fønix?

Næh, de henter litt penger for nye 6mnd til dagens kurs og kemborisiko på tidligfase.

Tweaket ticker på tråden nå så den korrekte kursen vises på forumet.

Fiffig transaksjon dette, spørsmålet er vel hvorfor de er på børs.

Fordi de ønsket pengesekken som var igjen i Ultimo, akkurat som Onco trengte kapitalen hos Bgbio?

1 Like

Interessant. Det var altså noe ugler i mosen her.

Har de ikke brukt vannvittig lang tid på å komme dit? Hva er årsaken til at det har tatt så lang tid? Er for lengst ferdig med tidligfaseinvesteringer i norsk bio, men hatten av for dere som ennå har troa og satser sparepengene deres. Måtte dere lykkes til slutt.