Har det vært diskutert tidligere - for noen år siden, om resultatene for forsøkene med ulike dosestyrker? Hvis noen vet ca når, så er det interessant å bla helt tilbake og se på postingene her og fundamentaltråden om det. Kortsvaret vet vi.
Der er ingen erfaringer med nivo. Så man ved intet. Nivo gives løbende igennem hele forløbet. Der er en vedligehold dosis.
Normalt her Ulti vel studeret om de får immun respons forskel imellem referencen og med UV1. Men ved intet….
Finnes en bruker på HO, Anunnaki som har vært ganske interessert / opphengt i dette. Du kan jo søke hen opp.
Vet ikke helt om jeg forstår deg her, men måten ipi + nivo ble administrert i INITIUM er altså slik sjekkpunkthemmerne vanligvis blir gitt i behandling. Ulti har ingen anledning til å forandre på hvordan SoC administreres for å “lage bedre plass til UV1”.
Det Ulti imidlertid kunne gjort (og spør du meg burde ha gjort) er å kjøre INITIUM med tre armer, to som er identiske med eksisterende kontroll og eksperimentell, men med én ekstra arm hvor man kun testet UV1 + nivo, altså at man bytta ut ipi (som i kombo med nivo gir stor tox) med UV1, som gir lite tox. Er jo bare å tenke seg hva resultatet hadde blitt om UV1+nivo hadde gitt tilsvarende PFS og OS-tall som ipi + nivo.
Leser du på HO?? Det annunaki skriver er nå i våres og for lite ift. det som er nødvendig (nevner bare at det ble testet 3 ulike doser og de gikk for den minste og gitt en gang - deretter stiller han samme spørsmål som stilles her). Det må da ha blitt skrevet om dette på TI tidligere, eller har man tatt også det for god fisk fra ULTI?
Godt poeng med den tredje arm.
Annunaki har skrevet veldig mye om dette tidligere (type 2021-23) på HO. Akkurat når husker jeg nok dessverre ikke, men det går jo an å søke på bruker for å få opp diverse innlegg. Hovedpoenget til vedkommende var pretty much “jo større dose, jo bedre”, og det ble vel argumentert i mot med det vanlige “at alt man trenger når det gjelder vaksiner er å få trigga immunsystemet”. Ulti hadde vel 100µg, 300µg og 700µg som forskjellige doser i fase I-forsøkene (nå skriver jeg etter minnet, så kan være at det er feil), de landa på 300µg i fase II.
Det har ikke bare blitt skrevet, det har også blitt sendt spørsmål til Ulti. Som har blitt svart ut. CMO Jens Bjørheim hadde en veldig fin analogi med tenning av bål – om veden (les: immunsystemet) er tørr, så trenger man bare én fyrstikk for å tenne bålet. Var på en q-pres for noen år siden, kanskje noen andre kan huske hvilken?
Har blitt gitt 8 x doser med UV1 i Ultis ymse fase II.
“Patients in the experimental arm will receive 8 UV1 vaccinations over 4 cycles of nivolumab and ipilimumab, whereas patients in the control arm will receive 4 cycles of nivolumab and ipilimumab without UV1 vaccination. In both arms, patients will start maintenance therapy with nivolumab after the last dose of induction therapy and will be followed until the end of the study.”
Ikke veldig spennende men det er “Ultimovacs-info”
Han er nok vandt med at det går fort utfor, så null stress.
Han klarte å stoppe i bunn også. Det klarte jeg å
Janus slår portene best. Hvem var det som satte opp løypa?
Hmmm. Kan det ha vært en av investigatorene?
Mellomstasjonene?
Hvordan er det mulig å omsette under det aktive budet? Var 7,58 når denne ordren gikk igjennom.
Anyways, syntes aksjen så billig ut før FOCUS resultatene blir oversendt Ultimovacs lørdag 3. august, om man kan stole på børsmeldingene. Tror fortsatt de leser av negativt, men hadde trodd aksjen skulle stå i 10kr på forventninger. Tror derfor på en kortsiktig mulighet i forkant, og av andre overraskelser er det ikke forventet noe spesielt, men det kan komme noe ang. ESMO.
Ser det er satt av noen orals til Mesothelioma og mange fler til head & neck cancers, så er i det minste plass satt av til NIPU og FOCUS hvis de har søkt. Helland vet vi så og si 100% at har søkt, men FOCUS er mer usikkert.
Jeg har tatt en post, leser FOCUS av positivt mot formodning, så er gamle tralter tilbake for fullt. Men tror ikke det skjer. Det tror ikke markedet heller, så sliter med å se at det kan bli verre før FOCUS.
Det går an, når de handler med seg selv, i utenlandsske børser. De pleier å gjøre sån for å streke op chartet sli kde vil - og de ville ned på den svarte linja, med kursmanipulasjon en mass i det siste. Vi ligger nå inne med en avgitt giga BULL HAMMER i 4timerschartet.
Rart hvis de har tilgang til andre markeder inkludert Nordnet, å selge til noen for 4 øre mindre enn budet på Nordnet?
Hvor lang tid bruker de på å samle data? Kan ikke si jeg gleder meg… men men…
Bør være 0 dager, siden Top Line results sendes inn til firmaet 3.8 om meldingen fortsatt stemmer.
«These data will be analyzed 12 months after the last patient was enrolled« betyr nok at det tar noe tid etter 3 august før melding. De må ha tid til analyse før publisering.
Spent på om FOCUS kommer før eller etter ESMO.
Personlig tipper jeg før.
Er det noen som kan se endringsstørrelser på siste topp50 liste som kan forklare hvorfor så stor nedgang på fredag på 3. minste omsetning siden krakk dagen?