Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna - the artist formerly known as Ultimovacs (ULTI)

En uge mere og vi har passeret dato hvor skæbnen for FOCUSS read-out er forseglet. Da vil vi tælle data vask dage der fra …

3 Likes

Leste gjennom DNB sin analyse av ULTI. Forstår jeg rett i at de ikke ser noen effekt i UV1 vaksinen? Interessant å ta en slik beslutning basert på en forventningsskjev studie?

Har satsa alt på Trvx ca 300,000 tar tapet alt men har fremdeles Trua👌

Holom i DNB mener UV1 ikke har noen effekt. Sannsynligheten er på hans side, men han har stort sett tatt feil i alle analyser siste 2 år. Så å bryte mot han har god odds, isolert fra det medisinske og menneskelige :grinning:

3 Likes

Ingen problem Har fremdeles trua/ :+1::ok_hand:

2 Likes

Re
Det er ikke et endepunkt som er satt opp i studiemålene, ihvertfall.

Er du sikker på det?

Her har vi i hvertfall gode resultater fra fase1 om ikke annet , eller husker jeg feil.

Videre har det vært dårlig strategi å kjøpe i forkant av avlesning (egen erfaring):rofl:

Tenker du 12 mnd PFS? Det er ikke satt opp. I hvertfall ikke i studieoppsettet (som jeg lenka til i samme post).

Indeed. Eneste scenariet jeg ser for meg hvor det er dumt å være “ute” er om FOCUS uventet blir en (tilnærmet) total Home-run, og den sjansen er ganske liten med gjeldende studieoppsett + det vi har av data fra Ultis andre studier. Jeg sitter med mine aksjer, men det er mest av frykt for å ikke være inne om det den døde katten plutselig viser seg å være i live igjen, og så sporenstreks hopper 1,7 meter opp på betongmuren. Men det er ikke akkurat veldig sannsynlig. Trolig får vi bare atter en slags Schrödinger katt-scenario. Jeg tipper at selv med ok resultater, så vil det jo være muligheter til å kjøpe seg inn på kurser som er langt langt under nivåene U lå på pre 7. mars.

Når det er sagt, så vil jeg gjerne høre synspunkter om hva som er “bra nok” i FOCUS til å seriøst begynne å trekke INITIUM i tvil. Personlig bryr jeg meg lite om ORR, PFS og alt det, vi kommer til å få OS, og median oppfølgingstid der (basert løselig på rekruttering mellom sommer 2021 og sommer 2023) vil være litt under to år (tipper 20-22 mnd) holder til å gi en tydelig pekepinn på om det er OS-effekt eller ikke. Jeg tipper at med OS forbedring i utfallsrommet 20-30% bedre så må man ihvertfall fjerne en av strekene fra INITIUM-“fasiten”, kanskje begge.

5 Likes

Hva er så de forhåndsdefinerte data for FOCUS, dvs PE met data. Står ingenting om det på Ultimovacs sin hjemmeside. For NIPU studien foreligger en publikasjonen som forklarer studieopplegget i detalj, finnes tilsvarende for FOCUS?
Antar at PE met data er satt noe tilsvarende NIPU, ellers er det vel OS data som gjelder, mener at opprinnelig skulle 6 måneders pfs oppgis alene, men ble endret til å skulle offentliggjøres samtidig med 12 måneders OS data. Det er vel smart når man ser på hva som skjedde I NIPU.

Historisk 6 mnd PFS med kun pembro er 25%

Siktepunktet i FOCUS er 6 mnd PFS pembro + UV1 på 40%

Det er et statistisk frispark fra 38 meter, det.

Så er bare spørsmålet om det er Ronald Koeman som skyter.

6 Likes

Carlos

Du tenker på denne @Birgitte ?

1 Like

Yes :blush: Vakkert. Se den tilfarten han tar. Ikke 2 skritt nei​:blush:

1 Like

Ser at “Folkefiendefondet” som folk her inne kalte de - øker i Ultimovacs. :blush::blush::blush::blush:

Ikke noe Janus greier nå. PS - du leste det først her på TI.

1 Like

Når Carlos skyter UV1 bruker han litt mer adjuvans enn skarve 75 mcg GM-CSF, ja.

3 Likes

“Historisk 6 mnd PFS med kun pembro er 25%”

Den infoen er meget interessant. Takk.

2 Likes

Det ser ut at Keytruda+UV1 kombo fungerer bra, viser på andre Trial bla UV1-103 trial , selv om INITIUM vas en katastrofal opplevelse!
Har stor tro at FOCUS gir gode resultater :metal:

1 Like

Hvor mye har de økt med?

Smårusk.

Heftig manipulering i alle retninger ved uke start. Volumet er så lite at det mest er til underholdning.

Nå må noen ta tak og kjøre aksjen mot 15kr før focus news kommer!

2 Likes