Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna - the artist formerly known as Ultimovacs (ULTI)

Antall eiere hos Nordnet

4 771

Fra 3800-3900 dagen før. Det er småsparere som har kjøpt.

Min refleksjon etter å ha vært i Nano og sett ulti kresje er at de som skjer før randomisert kontroll studie bør vektlegges mye mindre enn det som skjer. For meg selv, bare basert på magesyra, regner jeg nå super gode resultat før randomisert studie som maks 10% sannsynlig for suksess.
1/10 x oppside om X antall år vs 10% i fond i X år. Skal en del til for meg å gå inn i bio tidlig fase

3 Likes

Dette blir så vakuumcase, bare å vente til den dundrer ned og alle som vil selge er ute. Så kan det bli skikkelig pump&dump morro. Typ SAS

1 Like

Fire år med sammenhengende oppturer endte med et fullstendig mageplask. Takk for laget!

Noe litt fascinerende er at tilbake til tidligere kurstopp er over 2000%:joy:

1 Like

Hva med å splitte selskapet i to og kjøpe en liten oljelisens og en middels laksemerd for den gjenværende kontantbeholdningen? Olje og fisk er jo noe vi kan.
Det hadde neppe tatt lang tid før UltiOil og UltimoLaks hver for seg hadde passert milliarden. To lønnsomme armer. Så kunne man evt. drevet med litt biotek på si uten emisjonsbehov. Kanskje er kombinasjonsbruk fremtiden.

Spøk til side. DnB har kursmål 4 kr, og det er antagelig smart å ikke lure seg selv lenger, men innse at å bryte egen regel om aldri å sitte over readout i noe biotek ble en kostbar lærepenge.

3 Likes

Dette er overreaksjon. Mulig vi får innsider kjøp i dag.
Caset er ikke dødt. Hva skjer om Focus slår inn? Hva skjer da?

1 Like

ser ut som det blir BRG og forskningsinstitusjonene som sitter igjen. Virker nærmest demonstrativt hvordan øvrige storeiere kaster seg ut på dag 1. Det er nok en del “sinne” ute og går her. Pga absurditeten i avlesningen. Alle ser ut som idioter. Man toer hendende, vil ikke identifiseres med det lenger.

5 Likes

Du er så genial! De burde bruke resten av pengene sine på å kjøpe et tankskip eller en subsea båt. Skikkelig turnaround case! Ultimo Offshore

4 Likes

Kursmål 4 kr er jo bare tull og det vet Hollom eller hva han heter selv. Men klart alle de 4700 nordnetttere blir vettaskremt og måker ut .

Kjøpte grovt 7,6.

Ja, hva er meningen med 4 når de mener UV1 er død?

Tenk om CRO har gjort feil og data viser at UV1 fungerer. Hehe, 2000% rett opp :slight_smile:

2 Likes

Selv om mener UV1 er dødt finnes det cash og fremførbare underskudd.

Men man kan jo se på hva han ga TET i verdi i sin forrige analyse. Noen som vet??

Full disclosure har jeg kjøpt litt aksjer igjen. Eneste grunnen til at jeg gidder å oppdatere dette.

Caset har denne timeplanen nå:

NIPU-OS på ASCO i mai (spekulasjon inntil det blir meldt)
TENDU-resultater(sier noen, har ikke oversikt over det.)

FOCUS-resultater i H2 (dette har man i hvert fall fase 1 resultater som peker mot at PFS kan nås, men blir veldig risky.)

Generalforsamling 18. april, hvor FTF fortsatt må kalle inn short, om det da fortsatt er noen aktiv short. (Virker som Janus ikke har forlatt skipet, siden FTF ikke har fått tilbake sine aksjer i melding enda)

Rekrutteringen i LUNGVAC og den andre studien, gidder ikke sjekke navnet var bra på Q4, så det kommer hvis de får funding til det etterhvert.

Og fuckings oppklaring på hva som gikk galt i INITIUM, og hvorfor UV1 ikke virket der.

3 Likes

Hvorfor kjøpe noe de vet ikke fungerer?

5 Likes

Bare for å ta det med FTF, de melder aksjer når de går inn på deres konto, som da blir tidligst mandag om shorten ble dekket i går - noe vi må ut ifra som sikkert. Ser det jo når SSR kommer i ettermiddag.

Var det ikke Pcib som forsøkte seg på lakselusvaksine etter at de møtte veggen?

Kan merger med ett annet selskap være aktuelt her