Jo høyere unmet need, jo mer aksept av drøy tox. Men vi får bare vente å se. Jeg er spent (men også avventende) på hva 2026 vil vise for TCR-NK approachen til ZLNA. Dette blir så avgjort et case å følge nøye med på (som JGS ville sagt det).
Jeg skjønner ikke helt hvorfor du mener jeg skal svare denne ut? Forskning handler om å prøve og feile. Noen ganger treffer forskning, noen ganger ikke. Har jeg indikert at jeg er generelt i mot forskning her? Eller at det ikke er vits å forske? Seff mener jeg at man skal forske. Og jeg synes ZLNA er veldig spennende forskning. Potensialet her er at det man har oppnådd i enkelte non-solid kreftformer (f.eks har enkelte typer blodkreft gått fra å være en dødsdom, til å bli nær kroniske sykdommer i løpet av de siste 20 årene) kanskje utrolig nok også kan oppnås i solid tumors.
Men som alle investeringer (og jeg her fordi jeg lurer på om det kan tjenes penger, det er tross alt òg et børsnotert zelskap vi znakker om her…
) er det alltid et spørsmål om når / hvorvidt man skal inn og hvilken risk man skal ta for hvilken reward.