Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

Bare på grunnlag av magefølelsen satte jeg 22. som dato vi burde fått beskjed ved avsluttet studie grunnet ukontrollerte bivirkninger.
Det blir vel å vente noen dager til, men klokken tikker vår vei nå.
Det viktigste, om de med peiling hevder, er om kreftsvulstene forandres, eller helst blir mindre, da snakker vi en heftig nordover tur, og et dogmeskifte i moderne kreftbehandling.

6 Likes

Turge ikke å være på utsiden selv. Var ute under emisjonen men det tjente jeg ikke noe på. Så samme inngang som tidligere. Kanskje zelluna kan gi oss det tapte i ulti tilbake. Hadde blitt for bittert om man tapte mye på ulti og ikke var med i en suksess i zelluna.

Hvor lang er DLT(dose limiting toxicity) vinduet? Har sjekket flere artikler om dette og flere nevner 28 dager fra første dose, i noen tilfeller så mye som 10uker :thinking: Mtp ledelsens fortsatte guiding på data mid 2026 så heller jeg mot at det er 28 dager.

Første pasient ble ferdig behandlet for drøye 3 dager siden og vi har fortsatt ikke motatt melding om bivirkninger som er såpass sterke at studien avsluttes. Fra tirsdag neste uke så vil faren for å utvikle cytokin storm bivirkningen minske betraktelig.

7 Likes

Altså, for å snu det helt på hodet: Hvis det ikke kommer en “vi velger å avslutte studien”-melding i løpet av kommende uke, så har det [etter alt å dømme] gått ok med første pasient, og de to neste på dette dose-nivået vil bli dosert.

3 Likes

Forstod det sånn at ingen ble dosert før etter at første pasient var ferdig dosert. Den ferdig doserte skulle da undersøkes fullt av sikkerhetshensyn, og først etter det forsatte studien med resten av programmet.

5 Likes