Jeg tenkte vi kunne starte en tråd der vi poster oppdatering på hvordan det går med vår ferd mot 1000% med 5000 kr som innsats Alt vi trenger en noen screenshots og evt noen kommentarer til hvordan man går frem Lykke til alle sammen!!
@babyrage Spre ordet
Jeg har overført 0,1 BTC (som pr idag har verdi på ca 4400kr) til BitMEX, og skal prøve å trade den opp til 1BTC
Slenger meg på for gøy og utfordring
Startet med litt mer enn 5000… da det ble litt dumt å sitte igjen med noen få hundre kroner…
Tankegang:
Ri på Bitcoin bølgen, forhåpentligvis frem til jul/nyttår. Har likevel stor langsiktig tro på desentraliserte valutaer. Om det etableres støtte over 5.100USD i løpet av de neste dagene er veien videre
Najs Har selv XBT og er 37% i pluss, snitt 156sek, men det er ikke den jeg bruker. Går for BitMEX
Hva er dette BitMex?
Er det en ETF eller handelsplass?
Et nettsted der du kan trade med leverage opp til 100x
Bitmex er et sted for gale kryptogamblere der 9 av 10 taper alt de har, og resten kjøper seg Lambo
Haha, skal sjekke det ut! Foreløpig er jeg ikke komfortabel nok med leverage
Det må jeg prøve, alltid vært sugen på Lambo , greit eksemplar her:
5-50k er IKKE 1000%!
50000 - 5000 = 45000
( 45000 / 5000 ) * 100 = 900.00 %
OK!
Det er ikke jeg som har satt de magiske tallene, men du skjønner vel poenget? Jeg kan endre til 55K om du insisterer.
En liten digresjon…: de 5000kr kommer ikke fra ingensteds, de kommer fra 0kr i form av betaling/lønn for en ytelse eller lignende, og bare det i seg selv er jo 5mrd% + 1000% = 55bln%. Så jeg kan endre tittelen til 5K-50K (55billioner %)? Ok?
Jeg sletter tråden, jeg ser at Babyrage allerede hadde laget den, Skal få han til å endre overskrift