Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Ble stilt her gett… jaja nothing to see here, move on.

5 Likes

22-2020 Kick ‘n’ Run game has now been released in a HTML5 Version on Kiloo.com

3 Likes

Skyter opp igjen denne etter børsmeldingen. Rakk akkurat å kjøpe litt før den økte :grinning:

3 Likes

Høy omsetning :face_with_monocle:

1 Like

så dere anbafaler kjøp på dena? :slightly_smiling_face:

Om ikke du har satt deg godt inn i selskapet så nei. Meget høy risiko. Også muligens høy reward, men der må du nesten ta en avgjørelse selv. Vi er mange som ikke tar sjansen på å investere i dette selskapet også er det de som mener at pipelinen de har gir muligheter for profitt fremover og har investert.

1 Like

Jeg daytrader bare litt i denne. Raskt ut i går med en fin fortjeneste.

1 Like

er ny i dette og daytrader sier meg ikke no;-)

Det betyr at han overnatter ikke i aksjen. Han kjøper og selger samme dag.

1 Like

Men du sover godt i aksjen ?

har ikke aksje dær :grimacing:

Har tradet denne aksjen litt med grei fortjeneste. Morsom aksje med typ buy and sell on the news. Tror på lang sikt at akjsen kan være verd mellom 6 til 8 kr.

Trenger ikke dette selskapet fortløpende penger ? Har de noen Gang tjent penger ?

1 Like

Mange spennende titler på gang…

Joda spillaksjer kan gå mye på spill lanseringer. Det jeg lurer på er om det er behov for en emisjon før disse titlene kommer ut. ?

1 Like

Jeg er mer spent på om de spillene som kommer ut vil tjene penger når de er i full lunch. De har slitt med å tjene på spill som til og med har gode reviews i mange år nå.
De kjøpte 5thPG fordi dod hadde vært veldig innbringende. Dod2 er nå død. Fotbalspillet død. Doodle jump i soft lunch i snart ett år… osv

1 Like

Fryktelig uoversiktelig den økonomiske situasjonen. De har kun halvårsrapporter, og den siste er blitt utsatt og dermed ikke tilgjenglig.
Det som er et positivt tegn er at de valgte å avslutte formuenord samarbeidet hvor de gir ut videre finansiering. Jeg synes dette ville vært en rar avgjørelse om ikke de har noe i bakhånd av muligheter til finansiering, eller eventuelt at de har penger til launches og gode indikasjoner på at disse vil gi gode inntekter. Derimot så lenge vi ikke får noe som helst informasjon om det finansielle så blir dette bare spekulasjoner. Jeg avventer ihvertfall inngang her til vi begynner å få noen tall å forholde oss til, eller nyheter som tilsier at problemene er løst.

1 Like

Leser eg rett om formue får 1,6 millioner aksjer utstedt i slutten av mai ?

« The short registration will also disappear when the remaining shares has been issued end of May 2020»

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=503741

Formue Nord Fokus A/S has been granted 1.651.473 shares at the conversion price of NOK 0.30 incl. a 10% discount. The granted shares have been provided by major shareholders in the company and no new shares nor voting rights have therefore been issued at present. The shares will however be issued at a later stage.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=501292

8 Likes

23-2020 5th Planet Games A/S – Share issue following previously announced loan conversion

A bullet we had to bite

Expected news this week:

-Vikings soft launch (or delay?)
-Financing of this conversion
-News about Tintin and Doodle (expansion soft launch)

3 Likes