En regnes som eksisterende aksjonær selv med aksjene på Kapitalforsikringskonto? Jeg har mine aksjer på en slik - vil det gi meg tegningsretter? Sikkert et dumt spørsmål
“Corporate Actions” under min konto
Gjelder Nordnet Zero, hvis det er det du bruker.
Netfonds. Vurderer å bytte. Netfonds henger en del etter på brukergrensesnitt.
Har nå tegnet meg via VPS-investortjenester, men lurer på om det har blitt gjort på rett vis, mtp at jeg er en eksisterende aksjonær.
Ligger 50000 på kjøp til 0,29 for tegningsrettene nå.
Er det deg? Hvorfor 0.29? Trodde det var en fastpris på 1.50 jeg
Nei det er ikke meg.
Du får de tegningsrettene du har krav på tildelt - de får du gratis og hvis du velger å benytte de (uten å selge de), får du aksjene for kr 1,50. Hvis du vil sikre deg tegningsretter utover dette må du betale for det.
Prøver å logge meg inn via https://norne.no/hugo-games-as/ for å registrere meg, men får bare at VPS-konto er ugyldig format! Jeg har Nordnet.
Kjøper du rettene som nå er til salgs for 99 øre, så betaler du i praksis 99øre pluss 1,5kr for emi aksjen = 2,49kr aksjen.
Da er det billigere å kjøpe Hugo aksjen som nå er til salg på 2,33
Antar at det fortsatt er lurt å vente å se hva markedet gjør.
Tipper aksjen skal ned, og at da vil også rettene med ticker Hugo T også lenger ned
Tast inn nr, ikke kopier. Det måtte jeg gjøre, så du kan prøve det hvis du har brukt copy/paste.
Jeg stusser over at jeg ikke har fått noe opp under ‘Mine Corporate Actions’ på min Nordnet konto. Jeg får uansett ikke logget meg inn via den Norne siten.
Kom inn nå
Da er min søknad om å være med på emisjonen godkjent av Norne. Dette blir moro
Gratiz!!!
Sitter å ser på intervjuet med CEO Henrik Kølla på Hegnar TV nå, og jeg må bare få sagt at selveste Hegnar er utrolig frekk! Han bryter av Henrik Kølle hele tiden midt i setninger! Hegnar prøver også å sammenligne Hugo Games med Funcom…Fryktelig å se på egentlig…
Ref: http://www.hegnar.no/TV/video/60d45d9a-00080348-e0de5fe6
Utenom det, så blir jeg beroliget av å høre på Henrik fortelle om Hugo Games. Han vet hva han holder på med!
Tror Hegnar er frekk med alle som er på HegnarTv lurer på om han bare tvers gjennom er frekk av natur…
I den alderen heter det vel "bitter "
Jeg oppfatter ham også egentlig som ganske ignorant rundt teknologi generelt og spillaksjer spesielt (ikke sjokkerende at han ikke har full kontroll på disse feltene såklart).