Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Et lite Obs! til dere andre vedr tegningsrettene / emisjonen;
Sjekk at antall tegning av aksjer stemmer overens med din bestilling på investor.vps.no. Min bestilling hadde fått en 0 ekstra. Jeg ga beskjed og de rettet opp.

3 Likes

Ser ut som om de nå har begynt å markedsføre flower flush! Nr 8 av games på iPhone i Tyskland igår ifølge appannie :slight_smile:

1 Like

Nydelig :slight_smile:

Edit: Det er i Tyskland de var nr 8 i går. I dag ligger det som nr. 7.

Ronaldo er på vei opp igjen, og er nr. 28 i Tyskland. Ser vi to Hugo Games-apper på top 10? Det hadde vært litt tøft da.

1 Like

Merker meg ogsaa at iphone rewievs for ronaldo kick n run er 1200 paa en maaned! forrige ronaldo spill har ca 1000 paa ett aar og en maaned! Om dette spillet ikke ble en gigantisk suksess saa selger det ihverfall markant bedre enn det forrige :slight_smile:

3 Likes

Hugoaksjen kan bli det nye funcom med heftige trader muligheter og store prosenter.
Tror vi går en fin sommer I møte vi som har tatt en posisjon her.

6 Likes

Sitter i godstolen å venter på finalen, ventetiden slår eg i hel med å spille kick’n run.
Kona lurer på hva eg er så opptatt med, eg sier hva eg gjør og at ho ikkje må forstyrre meg, men om ho vil kan ho få se på ( litt spøkefullt )
Ho svare momentant at spillet har sett før, da eg spør om ho spiller det, så får eg til svar at en jente eg er onkel til, på 15 år spiller det.

Så, eg ringer til ho for høre om det er sånn at ho spiller kick’n run med Ronaldo.
Jenta svarte litt sånn medrevet og energisk :" ja, det er dritkult "

Så når eg spør ho litt om det, så er det tydelig at vertfall i vennekretsen hennes, er ett spill som mangen bruker som tidsfordriv.
Ho har pr dags dato ikke langt igjen penger i spillet, ho kunne heller ikke svare på om andre la igjen penger.

Vel, la oss håpe Ronaldo står frem som den store stjerna han er, det vil være positivt for Hugo

3 Likes

»Vi er meget tilfredse med interessen og ser et markant anderledes mønster end ved apps, vi tidligere har introduceret,« siger Henrik Kølle, der er direktør og ejer i virksomheden Hugo Games, som ejer app’en.

5 Likes

det lover bra! Etter EM kan vi slutte aa skrive 200 mill folgere paa sosiale medier. Idag er det 225 millioner! (selv om mange sikkert overlapper)

Review på Flower Flush (tysk):

Oversatt konklusjon:

Conclusion: Flower Flush is a great little game that I can recommend. It is easy to handle and you dont’ have to spend real money. Although I am only in the 14th level, so far everything has went smooth. According to this: A clear download recommendation. And for those who wants to know, I have tested the game with an iPhone 6s. Everything ran smoothly.

Ser ut til at flere er blitt oppmerksom på aksjen, og da er det opp da.
Tror egentlig at kursen skal litt nedover i det korte bilde, men ser ut som den vil det annerledes

Nytt spill: Hugo Games Teams with FC Barcelona:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405716

Subscription period in rights issue extended until 1 August 2016
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405719

2 Likes

Subscriptions with rights, over-subscription and subscription without rights is permitted.

Without rights is permitted? Så, hvem som helst kan nå kjøpe Hugo Games aksjer til 1.50?

2 Likes

Men eksisterende aksjonærer har fortrinnsrett, så det betinger at det er aksjer igjen.

Stoppet de handelen? 2,27 rt

Ja det er klart vi har fortrinnsrett :slight_smile:

Så det vil si at det ikke har vært så veldig mange som har tegnet seg enda da, og at Hugo leter etter mer penger. Hvor vanlig er det å forlenge en slik emisjon?

Handelen ser ut til å fortsette, men kan tenke meg Oslo Børs har et ekstra øye med Hugo idag :slight_smile:

Fra prospektet:
“The Company reserves the right to extend the Subscription Period and any such extension of the Subscription Period will be announced through Oslo Axess’ information system on or before 12:00 hours CEST 11 July 2016An extension will only be made one time, and for no longer than until 16:00 hours CEST on 1 August 2016.”

1 Like

betyr dette ogsaa at pengene ikke blir trukket fra konto foer den 1 august? at man ikke maa ha de tilgjengelig enda?

Hehe, tok en liten pott her i morres. Flaks med den timingen! :slight_smile:

2 Likes

Hei, dere som gjorde som meg, å kjøper gjennom emisjonen, vi har det jævlig bra nå :wink:

Det blir is til alle idag

3 Likes