Kan sikkert være lurt å vente litt med å takke
Det lastes ned som varm boller selge hos baker Hansen :
Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run
Hugo Games A/S - 1. juli 2016 - PEGI 3 PEGI 3
Spillehall
Installer
Legg til i ønskelisten
Tilbyr kjøp i appen
( 52 663)
Husk at Hugo er en risikoaksje, så vi må følge med utviklingen etter hvert.
Det sagt, så er det virkelig lovende med avtalene i USA, Barcelona og Doodle Jump 2. Og jeg liker at Kølle sier at Ronaldo gjør det godt. De ser jo faktisk ut til å etablere seg som app-kongen innenfor sportens verden.
Er nok ofte smart å ta litt gevinst underveis, så man har litt handlingsrom.
Må først få aksjene, før gevinst kan sikres
Der tegnet Bertel Meigaard seg for aksjer! 2,5 millioner
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=406053
Copenhagen, July 18, 2016
Chairman Bertel David Maigaard has through his related
company Paw Capital ApS subscribed 2,500,000 shares in the
ongoing Rights Issue in Hugo Games at a subscription price of
NOK 1.50 per share. Bertel David Maigaard, Paw Capital ApS or
other related parties do not currently own shares in the
company.
Depending on the total subscription of shares in the rights
issue, Paw Capital ApS may be allocated up to 2,500,000
shares based on the subscription for shares without
subscription rights
Hvis Henrik Kølle nå tegner seg for aksjer, er det bare å gratulere til alle som har retter/tegnet seg for aksjer i Hugo
Ny oppdatering ute til Ronaldo (Rio de Janeiro):
Samtidig passerer den første videoen snart 1 million views.
'https://www.youtube.com/watch?v=PxJ1-VPmVgM
Jeg liker at de skreddersyr spillene til det som foregår i sporten. Ronaldo er vel fortsatt ute med skade under ol? Men det kan bli new feauturing får vi håpe og Ronaldo blir vel med til Rio for å stå å skrike ved siden av treneren kanskje…
Solgte visst 10k til 3.19 i stad. Tror den skal under 3 igjen før eller når EMI aksjene kommer så da legger jeg inn en liten kjøpspost på 2.5
Solgte mine til samme kurs. Prøver å overtegne for hele beløpet jeg solgte for, så får jeg heller kjøpe meg inn igjen om ikke jeg skulle få det antallet jeg ønsker.
Ja der sa du noe. Kansellerte og tegnet jeg og
Bra salg i går ja. 3.59 nå.
Kunne vært verre, hadde lagt de ut til salg på 3.05 på onsdag, men da kom den aldri så høyt.
8 kr til jul minst
@koe har du en oversikt over ca antall nedlastninger gjennom Appstore?
Begynner nok å nærme seg 5 mill på Google Play. Jeg tipper at vi har passert 5 mill der ila 2-3 uker.
Hvis jeg skulle kjøpt noen aksjer i Hugo, når er en fin inngang? Er det noen som mener/tror den skal mer ned før den skal videre opp?
Jeg er veldig usikker på tallene på Apple Store. Har forsøkt å lage en forholdstabell her, men blir bare gjetninger på antall nedlastninger. Hugo Troll Race Classic har jo mange flere ratings/reviews på Apple Store enn de andre, men har altså et lavere nedlastningstall på Play Store enn f.eks. det siste Ronaldospillet.
Men man kan prøve å gjøre en utregning med bruk av dette spillet som vi har nedlastningstall fra. Hugo har sagt at HTR Classic har blitt lastet ned over 20 millioner nedlastninger gjennom årenes løp. Men det gjelder også andre plattformer enn Apple og Android.
Med ca 35K ratings på Play Store, vil jeg anta at det er lastet ned mellom 2-3 millioner ganger der. Da er det ikke usannsynlig med kanskje 12-14 millioner på Apple Store? Sannsynligvis må man da gange opp med en faktor på mellom 260 og 320, i motsetning til Play Store, hvor faktor ligger mellom 60-80. Jeg velger å legge inn 260 i regnearket, selv om det kan tenkes å være litt lavt.
Så min gjetning når det gjelder IOS blir mellom 1,8 og 2,3 millioner nedlastninger.
OBS: Merk at Play Store ikke skiller mellom reviews og ratings, i motsetning til Apple Store.
Veldig mange vil få aksjer til 1,5kr om ikke veldig lang tid, og om den oppfører seg som en normal emisjonsaksje kan kursen finne på å krype nedover mot emisjonskurs.
Men veldig mange av emisjonsaksjene vil jo tilfalle folk som sitter tungt lastet, og som ikke har vært veldig salgsvillige tidligere, så vanskelig å si noe sikkert. Er jo fortsatt relativt små volum det handles for, så skal ikke mye til for å styre kursen i den ene eller andre retningen.