Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Hvis Hugo holder guidingen for Q2 (omsetning mellom 3,4 - 4,2 MNOK) eller er i nærheten av den, kommer kursen til å fortsette samme vei som nå. De guider fortsatt med minus der, men dersom de opprettholder guidingen for Q3 som er opptil 3,6MNOK i pluss på bunnen…ja da snakker vi kursoppgang. Og med uttalelser fra Henrik Kølle hvor han så langt er fornøyd med Ronaldospillet - så tror jeg det er gode muligheter.

Og det kommer et til fotballspill (Street Soccer Ultimate) snart (i forbindelse med OL).

I Q4 er det full fart med hele 4 utgivelser, hvorav 2 av dem er med kjente amerikanske sportsstjerner. Og Doodle Jump 2 som kommer i H1 2017, har et enormt potensiale - bare navnet på spillet kommer til å føre til millioner av nedlastninger. Her er planlagt kalender framover:

6 Likes

Når var siste dato for tegning I emien?

7/7 såvidt eg kan se

Er vel ikke august en dag så kanskje 7/8 ?

Misforstod, tenkte omsetning TR.
Siste tegningsdato er 1/8 :grinning:
Pokker at det ikke var slik med Dof! Irritert!
Bra jeg bare hadde 100k tr.

1 Like

Er det noen sjans for å kunne få noen aksjer hvis jeg tegner meg uten å faktisk ha tegningsretter? Tenker egentlig at alle som har tegningsretter vil bruke de, derfor vil være unødvendig, men igjen, det koster ikke noe å tegne seg om jeg ikke skulle få noen?

Prøv kundeservice@norne.no så får du svar, du må gjerne dele svaret med oss andre :slight_smile:

Nei, koster ingenting om du tegner deg for 100,000 og får ingen tildelt. :slight_smile:

2 Likes

Kølle har vel enda ikke tegnet for sine retter, så vidt jeg vet, så muligheten for å få aksjer selv uten retter er nok tilstede. Skader i hvert fall ikke prøve.

Logg inn på www.vps.no og prøv deg.

1 Like

Jeg prøvde meg uten retter før forlengelsen av emisjonen. Selv om emisjonen er garantert fulltegnet, så betyr ikke det at noen større aksjonærer kunne tenke seg å være litt lettere lastet enn de er pr nå.
Forlengelse av emisjonsfristen kan også tolkes dithen at de ønsker å få med flere. (Muligens ønsketenkning :slight_smile:

2 Likes

Eg har tegnet meg for alle mine retter.
Eg har frigjort kapital I en annen stor plassering ( etter min målestokk) å er klar for å spytte inn ett 6 sifret beløp I Hugo kassen.
Har ikke overtegnet og kommer heller ikke til å Gjøre det da eg likevel ikke har mulighet til å bruke mer cash enn hva eg har retter til å bruke

5 Likes

Jeg har også tegnet meg for alle mine retter. Har også lagt inn et lite firesifret beløp i overtegning, så får vi se om jeg får de til slutt.

3 Likes

Jeg tegner meg også for alle mine retter + overtegner. Men det gjentstår enda å se hvor mye Henrik Kølle går for. Muligens venter han helt til sist før han bestemmer seg for hvor mye han vil ha, og han ønsker sikkert flest mulig nye investorer inn. Er jo et firma han har bygget opp selv.

1 Like

Jeg har tegnet meg for så mye at high risk pot er blitt til high risk portefølje. Eller etter min nye risikoprofil så føles Hugo Games på 1,5 relativt trygt.

God sommer :slight_smile:

2 Likes

OL starter 5 august ikkesant? Rart at det ikke har blitt test utgitt et street soccer ultimate til testing i noen faa land enda… Men regner med det dukker opp hvert oyeblikk :slight_smile: I tillegg ser det ut som om markedsforingen av flower flush sakte men sikkert kommer igang:

5 Likes

Wow, hva skjer i USA? 43. plass - nå 41. plass.

Det utgjør 25000 nedlastninger i US alene (på en dag).

4 Likes

Hvor mangen nedlastninger ca er det totalt nå da tror vi ?
Gleder meg til helgen er over, da blir det litt mer konsentrert rundt aksje verden igjen

4 Likes

Vet ikke hvordan de får det til, men spillet er enda høyt oppe i USA. på en 36. plass. Estimert inntekt på ca $912 pr. dag, og 25000 nedlastninger.

Må være en eller annen in-app reklame som gjør dette.

Bra spill forresten, men skiller seg jo ikke så mye fra spill som Candy Crush da. Men mange som slipper ut spill i samme “sjanger” og det ser ut til å fungere.

1 Like

Potensialet er stort dersom ett av spillene lykkes, se bare på pokemon :

Nå sammenligner du med det spillet som har hatt flest nedlastninger ever. Finnes pr dags dato ingenting større enn pokemon GO. Så kan være en fordel å finne en mer edruelig sammenligning.

2 Likes