Jeg fikk ogsaa alle, inkludert overtegning
Hjeeeeelp! Bare jeg som ikke har fått epost fra Norne???
Er vel et lite håp om at jeg også får noe da…
Noen som har fått fra nordnet?? Er ikke logget på.
Yess, da fikk jeg også alt jeg ba om!!!
Fikk epost som var sendt kl 1541!
Jeg ser for meg et rimelig sterkt salgspress når disse aksjene blir mulig å selge.
Hugs å ha penger på konto nå da
Gjett om jeg har noia da etter jeg ikke fikk fingen ut og tegnet Dof rettene mine! Har ikke roen før Hugo står på VPS min!
Meh…
Kjiping
Jeg sjekket Nordnet kontoen min nå. Ingen meldinger der enda. Jeg har akseptert 24 600 og overtegnet med 40k. Fader så jeg håper dennne går i boks. Å sitte med samme inngang som alle de andre her tror jeg blir meget bra fremover i så fall. Da kan jeg godt kjøpe mer om den skulle falle ned mot snittet senere. Er nok sterk støtte der uansett hva som skulle skje det neste året i hvertfall.
Jeg har heller ikke fått høre noe. Venter i spenning.
Grattis til alle som har fått tegnet seg. Tror dette kan bli en bra aksje å sitte i.
Fikk gjennom alt jeg også Fikk mail for et par timer siden.
Jeg forsøkte å kjøpe 50000 til 3 øre, fikk bare 10000, overtegnet til totalt 50000 og fikk det. Mottok epost 1541 var det vel, ser ikke noe på VPS eller andre meldinger, bare epost.
Satser på å sitte i Hugo, Axa og Nano lenge, ratt og slett glemme de…
Tror vi går en spennende tid imøte, flere allerede potensielle kassasuksesser utgitt, og flere nye spill kommer på løpende bånd.
Gleder meg til neste q rapport, er veldig spent på om det legges igjen noe cash i spillene.
Med mangen milioner brukere, så er potensialet vertfall til stede.
Hvis du synes 100% gevinst er kjipt, så vet jeg ikke hva du synes er bra!
Fra spøk til alvor, ser jo også kursen kun gjorde et lite hopp innom 1,80, og har ellers stort sett ligget på 3-6kr. Hadde jeg vært en av de som faktisk har kjøpt et lass med aksjer i Hugo via emisjonen, så hadde jeg nok solgt 50% - 100% alt etter hvor stor tro jeg hadde på selskapet. Jeg har kun gjort en veldig overfladisk analyse, og synes glasset ser halvtomt ut.
Fyll opp glasset å bli med på festen, ingen grunn til å sitte med halvtomme glass
Hehe er du gærn. Nesten litt Funcom over denne emien. Dog tror jeg ikke tidspunktet før å selge er her helt enda. Her mere trua i løpet av det neste halve året
Har Hugo sagt noe om Barcelonaspillet skal promoteres av spillerne selv i deres sosiale medier? Får vi poster fra Messi, Neymar osv. på facebook/insta/twitter?
Uansett så er denne avtalen utrolig bra. Og det kommer garantert flere avtaler av denne typen framover. Justin Bieber app?