Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Nå er vel aksjene rett rundt hjørnet. Har blitt trukket for summen :slight_smile:

2 Likes

Planen er fredag om en uke :slight_smile:

• Expected issue and trading date for the new shares: 12 August 2016
1 Like

Leser at noen her har fått aksept med sin bestilling fra Norne. Noen med Nordnet som kan bekrefte aksept? Jeg ble tidligere trukket for de jeg fikk tildelt fra TR. I går ble jeg også trukket for de jeg hadde overtegnet, og de står nå alle under “HUGO aksjeptaksje” i kontooversikten.

Jeg har skbn og har fått epost om tildeling og trukket fra konto for alle aksjene, jeg antar at alt er ok, også for deg hvis du har blitt trukket for riktig beløp.
Ikke det at jeg har planer om å selge Hugo med det første, men jeg er spent på kursen 12/8 :grin:

Har ikke fått noen eposter eller noe, men nå står det kun 64 600 akseptaksjer på kontoen min så noe har endret seg. Ser ut som om jeg fikk alle jeg ville ha. Betalte 3 øre for rettene. :slight_smile:

4 Likes

Vet ikke om jeg får noen ærlige svar her, men er det mange som planlegger å selge når de mottar emisjonsaksjene? Antar at det er en del som fikk flere enn de hadde turt å håpe på.

Nei. Kommer ikke til å selge før tidligst oktober/november med mindre det fundamentale endrer seg. Alt for mye på gang til at det er verdt å selge seg ut for.

Forsøkte å kjøpe 50000 tr, fikk bare 10000 til 3 øre men overtegnet og fikk 50000, angrer litt på at jeg ikke tok mer, selger ikke! :grinning:

Alle de nye aksjene går stort sett til eksisterende aksjonærer. Hvis disse planla å selge når de nye aksjene legges ut i markedet så hadde de vel allerede kvittet seg med sine eksisterende beholdninger? Vi ville med andre ord allerede fått en liten knekk i kursen dersom dette var tilfelle?

Jeg er ikke sikker, men jeg tror mange vil beholde det de får ettersom Hugo har utrolig mye spennende på trappene, bla. et spill med Barcelona og flere idrettsstjerner.

3 Likes

Noen kanskje har kjøpt TR

2 Likes

7.7 millioner aksjer til de som har handlet TR, så ja, vi vil nok se at noen sikrer litt gevinst.

1 Like

Ser ikke noen grunn til å selge før doodle jump 2 er på vei :slight_smile:

2 Likes

Også har vi jo Ronaldo da. Hvis Kølle snakker sant, virker det lovende.

"»Vi er meget tilfredse med interessen og ser et markant anderledes mønster end ved apps, vi tidligere har introduceret,« siger Henrik Kølle, der er direktør og ejer i virksomheden Hugo Games, som ejer app’en.
http://stiften.dk/aarhus/kaempe-hyldest-til-dansk-ronaldo-app

Da er vi to :slight_smile:

1 Like

Var det på fredag emisjonsaksjene var ventet å bli overført? :slight_smile:

1 Like

Emisjonsaksjer som selges nå eller noen som kommer dem i forkjøpet?

Emisjonsaksjer er ikke delt ut enda, etter det jeg vet (?) Fredag er vel dagen.

expected from and including 12 August 2016.

Skulle den rykke enda lengre ned, nærmere mot emisjons kursen, så vil jeg nok bare fylle på med enda mer aksjer :smiley:

3 Likes

Fikk ingenting i emisjonen, så jeg håper på kursmassakre :wink:

3 Likes

Hadde vært litt kjipt da jeg har aksjer i Hugo fra før av til et snitt på 2.63, men jeg hylgriner ikke om kursen skulle gå ned til krona igjen, da får jeg bare kjøpe mer. Uansett får jeg like mange aksjer som jeg allerede har til 1.50 på fredag :smiley:

1 Like