XI? Kanskje emisjonskameratene er på farten og kommer med et tilbud
Det er lav market cap så da kan det gå opp og ned mye i prosent
Jeg solgte 20k til 1.77
Solgte meg helt ut av Hugo i dag. Flytter pengene over i Ethereum.
Grattis til de som kommer seg ut med bra gevinst i dag
Lurer på om det er lekkasjer her på et eller annet. Mye større omsetning enn det vanligvis er i aksjen.
Lurte på om jeg skulle følge Morti sitt eksempel, men etter å ha sjekket rt 1,87 så gir jeg balla og venter til vi passerer 3!
Jeg sitter også stille. Var det ikke fire spill som skulle ut i q4?
3 er lavt på Lang sikt
Som regel er det ikke dumt å selge på en dag med ca 17% oppgang uten nyheter. Sier ikke at det gjelder Hugo siden de er litt spesielle
Sant nok men emisjonen sendte aksjen alt for langt ned. Ronaldo I Kina,flower flush gjør det bedre ++++ ikke minst doodle jump avtalen som ikke er priset inn. Barcelona avtalen. Jeg kan fortsette mye lenger. Konservativt tror jeg på 3,2 til jul. mine aksjer er ikke til salgs.
Solgte resten nå på 1.99
Børspause?
Jeg håper for min del at det ikke var lurt…
Jeg solgte 25% av beholdningen på 1,70 for en tid tilbake…
Hugoeventyret mitt var mest pga emisjonen og at jeg fikk kjøpe. Satte ekstra penger inn på VPS bare for å være med der. Nå har jeg solgt ut alt og er ferdig med Hugo for en stund tror jeg. Spørs hvor kursen går. Vil heller ha mer Funcom tror jeg. Alt gikk etter planen siden jeg ikke solgte for 2 kroner tidligere. Nå fikk jeg også selge for en god pris. Det var verdt å være tålmodig. Snitt kjøpspris var 1.51 og solgte 20k for 1.67 tidligere (på vei ned) samt 20 k for 1,77 og litt over 30k 1,99 nå i dag.
Du vil ha mer Funcom ja… Tror jeg har nok, kanskje
Håper du har fått kjøpt Funcom nå da!!!
Ser det var dårlig deal å selge tidligere i uken. Ser at det er noen kjente xi tryner som drar hypetoget
Er jo nede på 1.80 igjen så er nok noen som var fornøyd med dagens hype+trade
Hehe, pappaperm modus her, så følger ikke sanntid. Noterer bare at alt utenom Kit er grønt!