Hva er grunnen til at kursen gikk opp på mld om forsinkelse ?
De som fikk melding på telefonen (inkludert meg selv) så bare dette:
Global release of Nyjah Huston Skateboarding game
Det var i alle fall det som vistes av headingen på min Android.
Vedder 50 spenn på at de sliter med å konvertere fotballen til Ronaldo for å bli et skateboard!
Er vel enklere å bare la Nyjah Huston spille fotball han også. De har dratt det så langt nå at de like gjerne kan ta inn kjendiser i stedet. La f.eks. Beyonce spille fotball, eller Bieber. Hadde solgt like “bra” og de slipper å “lage nytt spill” som de kaller det.
Her er forresten en idé som er up for grabs: Evt. “Dead celebrities playing soccer”. Da er alt duket for Elvis, Amy Winehouse og MJ osv. Det verste er at det hadde solgt bedre : )
Ser ut som de har lest hele meldingen nå…
Hugo 1,63 VS Funcom 1,63
Du glemmer å gange med antall aksjer
Har det noe å si å nå da ?
Håper mitt i Hugo nå, er at den blir en nyttårsrakett. Den har falt mye i år, og er innenfor kriteriene til å bli nyttårsrakett.
Kick’n’run stiger noe voldsomt på revenues i Kina! Whhiiii
Mange andre land stiger også… bla Frankrike.
Tror det ligger an til 2 kr innen kort tid
Har du link ?
Kick n run tror jeg vi kan gi opp
Roa seg ned litt på HO om Hugå nå, var veldig til styr der for noen dager siden, kanskje man skulle tatt en lotto post, å se om det kommer en melding etter hvert som først blir feiltolket, som man da kan selge på
Det må si var en… original strategi… for å si det forsiktig…
Hugo ville jeg holdt meg langt unna. Selv på dette lave nivåer er dem en god krakk-kanditat
Hugo har hitil i år vert en ok aksje for min del.
PS: har ikke kjøpt i dag, å kommer nok ikke ti lå gjøre det heller
Jeg har hatt et par vellykkede trader i Hugo i år. Hadde til og med litt troen på de en periode. Nå er de konke-krakk kandidat nr 1 hos de jeg følger…
Hugo er snart på emmisjonskurs 1.50 hvor de pleier å ramle ned. De fikk vel ganske god mengde kapital gjennom emmisjonen, så bør vel ha greit med penger for en liten stund til?
Jeg tenker i utgangspunktet uansett å vente til Januar, og da er jeg villig til å gå inn på kurs 1.50. Likevel som folk sier, dette er risiko aksje. En setter ikke penger en ikke kan tape i denne aksjen.
Uff, det som er bra at jeg solgte siste 1/3 på 1,68 og 2/3 på 1,72…får håpe den fyker opp når jeg har fortrengt at jeg var inne…
Ferdig med Hugo.
Ønsker dere som ikke gir opp lykke til.
Happy days !!
Ronaldo har postet sin high score på facebook og oppfordret fans til å slå ham… poste score og like posten.
Snakkes