Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Hva er grunnen til at kursen gikk opp på mld om forsinkelse ?

1 Like

De som fikk melding på telefonen (inkludert meg selv) så bare dette:
Global release of Nyjah Huston Skateboarding game
:joy:

Det var i alle fall det som vistes av headingen på min Android.

3 Likes

Vedder 50 spenn på at de sliter med å konvertere fotballen til Ronaldo for å bli et skateboard!

11 Likes

Er vel enklere å bare la Nyjah Huston spille fotball han også. De har dratt det så langt nå at de like gjerne kan ta inn kjendiser i stedet. La f.eks. Beyonce spille fotball, eller Bieber. Hadde solgt like “bra” og de slipper å “lage nytt spill” som de kaller det.

Her er forresten en idé som er up for grabs: Evt. “Dead celebrities playing soccer”. Da er alt duket for Elvis, Amy Winehouse og MJ osv. Det verste er at det hadde solgt bedre : )

8 Likes

Ser ut som de har lest hele meldingen nå…

1 Like

Hugo 1,63 VS Funcom 1,63

6 Likes

Du glemmer å gange med antall aksjer :wink:

2 Likes

Har det noe å si å nå da ? :wink:

4 Likes

Håper mitt i Hugo nå, er at den blir en nyttårsrakett. Den har falt mye i år, og er innenfor kriteriene til å bli nyttårsrakett.

2 Likes

Kick’n’run stiger noe voldsomt på revenues i Kina! Whhiiii :hugs:
Mange andre land stiger også… bla Frankrike.
Tror det ligger an til 2 kr innen kort tid :grinning:

Har du link ?

3 Likes

Kick n run tror jeg vi kan gi opp

1 Like

Roa seg ned litt på HO om Hugå nå, var veldig til styr der for noen dager siden, kanskje man skulle tatt en lotto post, å se om det kommer en melding etter hvert som først blir feiltolket, som man da kan selge på

1 Like

Det må si var en… original strategi… for å si det forsiktig…

Hugo ville jeg holdt meg langt unna. Selv på dette lave nivåer er dem en god krakk-kanditat

2 Likes

Hugo har hitil i år vert en ok aksje for min del.

PS: har ikke kjøpt i dag, å kommer nok ikke ti lå gjøre det heller

1 Like

Jeg har hatt et par vellykkede trader i Hugo i år. Hadde til og med litt troen på de en periode. Nå er de konke-krakk kandidat nr 1 hos de jeg følger…

3 Likes

Hugo er snart på emmisjonskurs 1.50 hvor de pleier å ramle ned. De fikk vel ganske god mengde kapital gjennom emmisjonen, så bør vel ha greit med penger for en liten stund til?

Jeg tenker i utgangspunktet uansett å vente til Januar, og da er jeg villig til å gå inn på kurs 1.50. Likevel som folk sier, dette er risiko aksje. En setter ikke penger en ikke kan tape i denne aksjen.

Uff, det som er bra at jeg solgte siste 1/3 på 1,68 og 2/3 på 1,72…får håpe den fyker opp når jeg har fortrengt at jeg var inne…
Ferdig med Hugo.
Ønsker dere som ikke gir opp lykke til.

2 Likes

Happy days !!

Ronaldo har postet sin high score på facebook og oppfordret fans til å slå ham… poste score og like posten.
Snakkes :wink: