Det ser ut til at Ronaldo kick and run har kommet inn på topp 1000 i en rekke land nå. De må helst inn på topp 10 hvis det skal bli noe å skrive hjem om. Men dette kan være starten på en trend. Vi får krysse fingrene for at Hugo får inn noen kroner på dette.
Topp 100 i mange land og det er STORE land!! Rating på 4.6 er noe av de høyeste rangeringer blandt de beste spillene.
Desverre er ikke en nedlastning synonymt med inntekter. Gang på gang viser det seg at selv med gode nedlastningstall så sliter dem med å konvertere gratis spillere til betalende spillere…
Vi kan bare vente å se… men de har tatt grep for inntjening på de seneste oppdateringer.
Tror de har klart det… men får bare vente i spenning
Hva har de endret? Hvordan går de inn penger fra spillerne?
Kontraktuelle avtaler med bla NIKE på ingame reklame og alle de andre store aktørene.
Revenues i reklame for spillere som vil reddes uten å bruke penger.
Kjøp av utstyr og skills i spillet.
Royalties på rettigheter.
Oppgradering av Ronaldo +++
Filmrettigheter
Dette er bare for kick’n’run!!
Legger du til kommende spill og avtaler + alle de andre eksisterende spillene… Hugotroll2 gjør det veldig bra… ja… du ser vel bildet jeg prøver å male
Det høres ut som at de gjør noe riktig da. Reklame ingame og for å redde spillere er nok riktig vei å gå. Vi får håpe Hugo får uttelling for dette
Ja… det har i hvertfall aldri sett bedre ut enn nå
Ingen som er på kjøperen i Hugo?
Skjer mye på sensortower nå… mulig rally på vei!
Har du høyt snitt og vil ut eller?
Ser på Hugo. Knøttliten omsetning og ofte stor spread. Blitt en typisk pennystock. Tror dessverre den kommer til forbli slik fremover…
Glad jeg kom meg ut av Hugo med på ca null. Tror dere Kølle sparte penga sine til ny emmisjon som kommer på nyåret?
Ja det var jo svar på spørsmålet…
omsatt aksjer for 180k, kan jo tyde på at det er får som vil handle hugo.
Tenkte bare å være snill å belyse muligheter for å tjene penger… men men
Problemet er vel at flertallet på dette forumet som har tjent penger på hugo gjorde det i sammenheng med emmisjonen. Etterpå har det jo sett rimelig mørkt ut og mye tyder på at nåværende modell med spill som er identiske ikke fungerer.
Bidraget blir satt pris på, men flertallet her er vel bekymret for at nedsiderisikoen er alt for stor ifht oppsiden.
Hmmm… merkelig handel som gikk rett etter innlegget… ble kjøpt helt opp til 1.90 og falt rett etter ned til 1.61
Noen ville desperat ha en del aksjer…
1.70 nå
Svært enkelt å manipulere kurs og ordrebilde i pennystocks… kan være greit å huske. Forsatt under 1 mill omsatt i Hugo i dag.
Jeg måtte tydeligvis selge før aksjen skyter fart Solgte på 1.61 for å gå i null igjen. Flyttet pengene over i Thin Film.