spennende volum i Hugo idag da, folk er gærne
Eller lure raalllyyy… hehe
Description
Team up with Pro Skater Nyjah Houston and shred Venice Beach in the next legendary Pro Skater game. Defy reality with impossible tricks, monster combos to throw down with your friends. Collect cards to win new Boards, Tricks, and Skaters. Unlock your potential by finding Perk cards to give you crazy boosts and abilities! Explore the exotic sands of Venice Beach by completing insane challenges and missions.
● Pull off sweet tricks on Ramps and Rails
● Open Card Packs for new Boards, Tricks, Characters, and Perks.
● Bailing has bone crunching results!
● Over 18 tricks to collect and pull off
● Over 30 unique board designs
● Explore over 15 zones filled with challenges
ute som test, vet ikke i hvilket land enda, fant dette paa appannie.com
https://www.appannie.com/apps/google-play/app/com.hugogames.gunthorpe/details/
screen shot fra app annie:
Finanskalenderen er ganske glissen for neste år. Jeg håper virkelig ikke f.eks. funcom begynner med dette her:
Financial calendar for Hugo Games A/S
FINANCIAL YEAR 2016
04.04.2017 - Quarterly Report - Q4
25.04.2017 - Annual General Meeting
FINANCIAL YEAR 2017
26.09.2017 - Half-yearly Report
Da blir det større fokus på børsmeldinger og tall fra Google Play og appannie osv. til å fortelle oss hvordan det går når Doodle Jump 2 osv. rulles ut. Mer spekulasjon og mindre fakta. Det kan bli spennende.
Hugo har gjort den store prestasjonen at den for andre året på rad, er høyt på listen over årets taper aksjer.
Gratulerer
Tror du de klarer det samme i 2017 ? Alle gode ting er 3?
Føles ekstra godt å allikevel ha klart å tjene litt penger på aksjen da. Selv om det ikke var store summene jeg var inne med ble det noen ekstra tusenlapper etter litt tålmodighet og trading. Viser jo bare at det er muligheter for å tjene penger selv på det som tidvis kan se ut som håpløse caser.
Jeg tror kursen vil bevege seg oppover i de første månedene av 2016. Det vil komme en del meldinger og kanskje et nytt spill eller tre?
Hjelper jo ikke med nye spill om de ikke slipper nye spill
Eg tjente noen kroner på Hugo i år, men eg tror eg kunne tjent enda mer om eg hadde hatt dei med videre inn i 2017.
Ser ikke bort fra at Hugo kan bli en rakett for året, men det blir uten meg
Er bare ett spill som kan være gamechanger for Hugo. Det er Doodle jump, eller at de satser på å lage nye spill fra bunnen. Jeg synes de har god kvalitet på spillene og skal kjøpe aksjer når de endrer taktikk til nye spill fra bunnen av. Da vil potensialet øke betraktelig.
Mange kjøpere i forhold til selgere nå. Kanskje det kan komme et lite løft her om ikke veldig lenge. Muligheter for en trade.
Omsatt aksjer for 171.000,-
Tror jeg hadde styrt unna.
Enig, volumet har skrumpet helt inn og mange som sitter stuck og venter på den minste anledning til å komme seg ut. Pluss at Hugo har valgt “radio silence” ovenfor markedet fremover… ref ingen flere kvartalsrapporter. Ville styrt laaaangt unna!
Selv med en liten post på 50.000kr ville du bombet kursen med volumet som er idag om du skal ut. Beklager til de som sitter fast i denne, men skal mer til enn ildvann og glanspapir før jeg kommer til å se på Hugo som en attraktiv aksje igjen,
Jeg er enig i deres betraktninger av Hugo. Jeg bare observerer at det er flere “store” kjøpsordre nå. Det kan være et tidlig tegn på oppgang.
Jeg har 20000 aksjer i Hugo, som skal selges når det kommer en oppgang.
Eg står utenfor, men eg tror dere som er negativ, tar feil, gitt at Hugo lanserer iht plan, eg tror det vil gi gode muligheter å komme ut på høyere kurs enn dagens.
Men tendensen vi har sett i selskapet, så er det høy risiko, noe eg ikke ønsker
Jeg tror de ordrene er falske for å presse opp kursen. Med så lav omsetning kan de ikke sansynlig være ekte.