Nå går toget
PAS er så j… på! Kjøper og allerede letter seg igjen… godt gjort.
Nedskrivinger = rally, jaja melding er melding
Det er litt positivt at de lager et skikkelig fotballspill endelig, så får vi se hva de får til…
As a result of the revised new product strategy - and in line
with the announcement dated 12th of October 2016 - the
company have decided that it will write down its capitalized
development cost related to games published that no longer
will see significant development and updates. The total
write-downs of capitalized cost over the last 3-4 years
regarding the games that now will see a new and lower
prioritization is approximately DKK 30 million which will be
incorporated in the company’s 2016 accounts.
Som sagt, jeg har liten til ingen tro på dette selskapet, men denne meldinger er vel ok. Fleste må ha forventet nedskriving på spillene de ikke tjener noen ting på. Og de prøver å endre strategi med å gi ut og prioritere litt andre spill.
Hugo vakler videre fra den ene fiaskoen til den neste, kan de klare å lage en vinner før de er konk? En vinner vil forandre alt.
Kom meg ut i pluss da:)
Når dere innser hvor mye doodle jump har å si så blir fotball spillene en skygge. Blir det ikke doodle jump er jeg ute umiddelbart. Doodle jump har en verdi på 3-4 kroner per aksje. Som cagey sier så var nedskrivning forventet. Tror ikke Det er fare for emisjon
Saken er at den mest sannsynlige er tilbake til 1,6 over helgen. Inn igjen da:)
Ikke umiddelbar fare for emisjon, men ved utgang av 2H, så bør inntektene være på plass
1.60 nå Frodoen… kom kom
Tror toget går i dag… mulig bryter vi 2 kr.
Enorm pågang på downloads. Ser at 1.99 dollar og 4.99 dollar ligger på topp 2 under mest kjøpte tjenester. Kom du deg inn Frodoen?
Bra valg
Angrer ikke på å bytte 25k Hugo mot 15 k Fun
Rett tid å komme inn i Funcom ja, tar nok skikkelig av imorn og framover etter den suksessen med youtube-streamerne nå rett før launch!
Hugo surrer rundt den
Jeg går heller konk med disse pengene enn å selge på kurs under 3