Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5th Planet Games A/S

Kjenner ikke selskapet men det virker som en lunken mottakelse her på forumet, jeg kjøpte noen få aksjer i går for å kunne tegne. Trodde ikke det skulle skje så raskt…! Hva er fordelen med å kjøpe tegningsretter etterhvert, i forhold til å bare be om å få flere aksjer enn jeg har rett til… (avhengig av om jeg får det selvsagt)?

Kan bli spennende å se hva som skjer med både aksjekursen og TR’en nå som alle skal være med i emisjonen! Ingen har glemt hvor lettjente penger det var forrige gang :smiley: :smiley:

1 Like

Jøss, emi i Hugo, det var overraskende ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

tipper at denne gang blir det trangt ut døra så fort man får aksjene(hvis man er i pluss). sist ble det signert avtale under emi og emi ble forlenget. husker jeg var full av tro på 100% avkastning imens jeg ventet på aksjene, og holdt de alt for lenge. kom ut i 8% pluss. hadde jeg solgt i det jeg fikk dem kunne jeg hatt 50%. så hvis jeg blir med igjen vil fingeren være kjapt på salgsknappen skulle historien gjenta seg.

Ingenting av det vi ble lokket med under eni i fjor, er gjennomført, eneste som er blitt noe av, er utsettelser og nedskrivninger.
Eg ville vert forsiktig, men eg gleder meg til t retter skal trades, det var vertfall gøy i fjor

Noen som vet om det er mulig å shorte retter?

Tror ikke det blir like moro som sist

3 Likes

De som kjøpte på 2-3kr har ihvertfall ikke glemt det!

Det var akkurat like mange som fikk en kjip reise i Hugo som de som fikk en positiv reise. Eller, når jeg tenker meg om og ser på aksjekursen. Det må være en overvekt av folk som har tapt penger.

Hugo ser for meg ut til å være et spill hvor huset tar en grådig stor cut for å la deg spille. Hvorfor heller ikke satse pengene på f.eks. Stillfront som faktisk har noe å vise til og med potensielle block-bustere og nedsiden ser ut til å være rimelig begrenset.

1 Like

Det som lokker med Hugo er selskapets ekstremt lave mcap noe som gjør at oppsiden er meget stor hvis de endelig skulle lykkes med et spill. Doodle Jump 2 er f.eks. en god joker.

2 Likes

Tror dere Kølle blir med på emisjon med denne gangen, han må vel begynne å bli rimelig utvannet om ikke han snart deltar på emisjonene?

• Overtegner seg
  • Tegner hele sin del
  • Tegner seg delvis
  • Avstår helt
  • Selger rettene

0 stemmegivere

Antall aksjer utstedt 45 274 148

Maximum number of new shares: 65,500,000
Subscription price: NOK 0.63

Aula Holding ApS, owned by CEO Henrik Kølle
Ownership: 24.3%

Hvordan tegner jeg meg? Jeg kjøpte et par hundre aksjer for noen dager siden. Eller var det slik at det ville lønne seg å få tak. i “gratis” tegningsretter etterhvert…? Jeg tenker at det hadde vært greit å eie en del av dete selskapet, meg tanke på den lave MCAPen som nevt av @Alex - kan jo fort bli en oppkjøpskandidat også, eller?

http://www.vps.no/pub/investor-og-selskap/investor/logg-pa-vps-investortjenester/

Eller ved å ta kontakt direkte med Norne Securities.

Er det lurt, eller kjøpe tegningsretter isteden? Har jo bare et par hundre aksjer :slight_smile:

Tegningsretter, vent til slutten å se hvor billig du får dem.

2 Likes

Eller bare overtegne…

1 Like

For de som ville blitt med paa en emisjon er det idag mulig aa kjope aksjen til 0,66 kroner. Men vil jeg det?

1 Like

Hvor finner jeg Hugo oppført inne på vps.no? De har ikke dukket opp under "Emisjoner -> Tegning"
Vet vi hvor lenge tegningsrettene kan handles? Får de en egen ticket også?

De er ikke gjort tilgjengelig enda. Mere informasjon kommer.

Det vil bli mulig å handle tegningsrettene på børsen under tickeren HUGO TR.

Får du aksjer til 0.63 er det det samme som gratis tegningsretter.

Hvis tegningsrettene omsettes for over 0.05 er det billigere å kjøpe aksjer til 0.68(i skrivende stund).

Jeg vet ikke om jeg tør bli med nå, mulig med ett mikrobeløp bare på gøy. Men en melding til om utsettelse e.l. og kursen kan brått gå under emi.
Tenk på alle som ble med på emisjonen på 1.55 og valgte selge fra 1.5 og nedover.

2 Likes

Hugo Games Adds Juventus F.C. to Line-up of Legendary Soccer Clubs No. 14/2017

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=426278

4 Likes