Var nok lurt å legge ut den meldingen nå slik at det blir mer blest om de nye aksjene
Mye fete klubber, men hvor blir det av de fete spillene?
Det kommer vel. Tar tid å lage spill.
Tenk om Hugo klarer å snu skuta på rett kjøl igjen, da er dagens kurs ganske så fin
Det har du rett i.
Jeg har bare ingen tro på Hugo sin evne til å lage gode spill.
Men de er flinke til å brenne aksjonærenes midler, og akkurat det er bekymringsfullt.
Jeg har en kamerat som driver å lager mobilspill og det er ikke lett. Han lager noe selv i tillegg til å bruke freelance.com Han har laget xxx antall mobilspill og tjent noen få kroner på noen av de. Han har ikke gitt opp og til slutt vil han nok lage noe som fenger og selger. Det er ikke noe lett marked og det er grunnen til at Hugo nå gjør det så dårlig når det kommer til inntjening. Jeg forstår egentlig ikke at noen tør å kun fokusere på å lage mobilspill da det ikke er lett å få noe som gir deg en jevn inn-flod av penger.
Skal dog sies at Hugo tydeligvis har et godt rykte på seg for å ta godt vare på kunder, i og med at de får såpass store fotballag til å kjøpe mobilspill fra dem. Godt tegn for selve selskapet spør du meg.
Det siste spillet et ihvertfall ikke nok en endless runner.
her tror jeg du har misforstått hvem som kjøper fra hvem
Jeg er fortsatt uten aksjer i Hugo, (bortsett fra en) men vurderer aa kjope paa emisjonspris. Ser at avtalen med Ronaldo er viderefoert og at et nytt spill er til test paa Antigua and Barbuda…
Her har eg falt av en plass, var det ikke nevnt i en melding at Ronaldo avtalen utgikk ?
utgikk og maatte reforhandles …
Approved prospectus and start of subscription period 9 May 2017.
The prospectus outlines details on the Rights Issue of minimum
47,619,048 new shares and maximum 65,500,000 new shares (the “Offer
Shares”) at a subscription price of NOK 0.63 per Offer Share. The
minimum amount in the Rights Issue has been underwritten.
Each Existing Shareholder will be granted approximately 1.3165
Subscription Rights for every 1 share in the Company registered as
held by such Existing Shareholder as of the expiry of the Record
Date. One Subscription Right will give the right to subscribe for
and be allocated one Offer Share.
The subscription period will commence at 9 May 2017 09:00 hours CEST
and end on 24 May 2017 at 16:30 hours (CEST), (the “Subscription
Period”). The Subscription Rights will be listed and tradable on the
Oslo Stock Exchange during the same period.
Tegningsrettene i Hugo Games A/S vil bli notert fra og med 09.05.2017.
Navn: Hugo Games TR
Ticker: HUGO S
Instrument ID: 1303091
ISIN: DK0060831105
Oppgjørstype: Ikke clearing (Bilateralt oppgjør)
Tegningskurs: NOK 0.63
Tegningsperiode: 09.05.2017 - 24.05.2017
Noteringsperiode: 09.05.2017 - 24.05.2017
Segment: OAX
MIC kode: XOAS
Hjemstat: DK - Denmark
Handelsvaluta: NOK
Børsstørrelse (EMS): 10000
Tildelingsforhold i emisjonen: 1.3165 retter per
hver 1 aksje
Tegningsforhold i emisjonen: 1 rett gir 1 ny aksje
Tok ikke lang tid før de var billig:upside_down_face:
“Billig”. Prisen akkurat nå ligger vel på 0.66. Tegningsretten er 0.63
En del edruelige kjøpere i hvert fall…
Edit, måtte oppdatere da de har kommet med korrigering. Ser ut til at de også har planer om å lansere spillet på steam. Det synes jeg er veldig spennende. Derimot så er dette i 2018 så de trenger jo å tjene penger for å få råd til dette. Likevel, er ihvertfall gøy å følge med
Announcement No. 16/2017
Copenhagen, 9. May 2017
Hugo Games Teams with MGM (Metro, Goldwyn, Mayer) Television for Mobile Game Based on Hit TV Show Vikings
The Legendary Tales of the Raiding, Trading, and Exploring Norsemen of Early Medieval Scandinavia Come to iOS, Android and Steam in 2018
COPENHAGEN (May 9, 2017) - Since 2013, Vikings has transported viewers around the world to the age of Viking Ragnar Lothbrok, one of the
best-known legendary Norse heroes. Now fans will have the opportunity to enter the world of Vikings like never before, as Hugo Games
A/S (OAX: HUGO), a mobile interactive entertainment developer and publisher of mobile games, today announced that it has partnered with
MGM Television to release the first mobile game based on the worldwide television hit. Furthermore Hugo Games will also develop the game
for Steam, a global download portal for PC-gamers.
Vikings: The Game, which will be available for iOS and Android in 2018, will be a player vs. player strategy game featuring the
charismatic viking characters from the TV-series including Ragnar, Lagherta, Floki, Rollo, Ivar and many more of the great vikings.
Providing an immersive gameplay experience combined with impressive graphics and a memorable soundtrack, Vikings will appeal to fans
of the show and newcomers alike.
Vikings is one of the most popular television shows around the world, Fans of the show have come to expect drama, action and intensity
during each episode, and the new Vikings game will deliver those same elements and more.
her ligger jeg med ett bittelite kjøp på 0.63 på aksjene. får jeg ikke det kjøper 10TR og overtegner.
jeg lar meg ikke imponere av “teams with” meldinger ihvertfall. KUN melding om release av ett nytt spill som ser lovende ut (ikke endless runner) kan gjøre meg mer interessert.
Ja, men kult om de kan utvide til å begynne å lansere spill på steam og ikke bare mobilspill. Da har ihvertfall jeg betydelig mer tro på selskapet. Uansett, de må fortsatt tjene penger før de kommer så langt.
Hugo Games Adds FC Porto to Line-up of Legendary Soccer Clubs