Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Activision Blizzard, Inc (ATVI)

Ny motor er nice, men de som er målgruppen, dvs min generasjon som digget MW og MW2 tror jeg er litt lei hele sjangeren.

Liker dog at du henger deg opp i Nightvision scenene. :stuck_out_tongue:

1 Like

Noen av dere som har kjøpt aksjen da?

Regner med @antzzo har

1 Like

Det snakkes litt om ATVI i en svensk podcast her:
https://soundcloud.com/user-459255098/avsnitt-6-vardeinvesterarens-portfolj#t=18:05
(Starter på 18 min)

1 Like

Diablo hype :ok_hand::slight_smile:

Når sant skal sies var Call of Duty: Modern Warfare noe av det mer imponerende og overraskende undertegnede fikk se under messedagene på E3, og det hadde jeg aldri forventet å skrive. Vi ser frem til hvordan dette arter seg i det fulle spillet når Call of Duty: Modern Warfare ankommer butikkhyllene allerede 25. oktober, og lurer fortsatt på hvordan det hele vil føles i flerspillermodusen.

Perfekt å få den lanseringen 6 dager før Moons of Madness da, det blir sikkert ikke noe særlig streamere som kjører dette i stedet for et typisk Halloweenspill :stuck_out_tongue:

Ble det aldri noe ATVI på deg? Hva tenker du om aksjen nå?

Nei, har dukket opp muligheter andre steder. Atvi er litt for komplekst, og jeg forstår for lite av caset. :slight_smile:

1 Like

Det spekuleres

3 Likes

At Disney går all inn på spillbransjen og tar en av de store hadde faktisk ikke vært helt utenkelig.

1 Like

19.00 i dag :metal:

1 Like

Mye bra info om ActivisionBliz her og utfordringene de sliter med.

Jeg tenker uansett at når noen har vært 25+ år i et selskap så ser det ikke alltid negativt at de slutter :wink:

2 Likes

Etter å ha kommet seg gjennom nedbemanningene på en ok måte tror jeg denne har mye futt i seg nå. Wow Classic har tatt helt av. Flere servere har mange tusen i kø. Spent på hvordan det slår ut på bunnliunja