Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Activision Blizzard, Inc (ATVI)

Ikke glem MW hypen. Kan bli en fin høst for atvi.

Yep, men altså wow classic, det er helt galematias. Serverene tar jo SYKT mye mer folk nå. var 10k mann i kø på denene før idag.

1 Like

Hvor mange er det på dagens servere?
Tror ikke man skal kimse av et nytt COD spill. BO3 dro inn 500MUSD ila en uke, og MW har ny motor og gameplay som ser ut som kjærlighetsbarnet til COD og BF.

Men uansett. Ja ATVI begynner å se hot ut.

Var 1500 på de gamle. Dvs samtidige spillere. Nå er det MYE mer, tipper 5k

Vanilla wow var ca 3k. Mannen som skriver det på discord er da Mark Kern, game director vanilla Wow.

Seriøst, så mange. Kanskje opp mot 10k da nå.

Vil tro det jeg også. Og det er jo concurrent. Så en full server kan vel fort ha 20-25k spillere?
Ser US har 26 servere ved lansering. Så det er jo fort 500k spillere der. Så spørs det hvor mange som subber etter honeymoon fasen.

image
Denne har ticket siden 10 i morges :sweat_smile:

1 Like

min server nå

1 Like

over 20k i kø på gehennas…

EDIT: og 23.3k på Shazzrah

Har ordnet meg remote controll til PC, så kan jeg logge inn via mobilen mens jeg er på jobb :stuck_out_tongue:
image

Det er de to mest populære.

Firemaw er 25k i queue, kl 08 idag tidlig var det 10k queue.
Det er også queue på alle servere, fra 3k til 30k, foruten én server, Hydraxian Waterlords (RP server)

1 Like

Virker som de purger de som er online, vi har blitt kasta ut ca hver andre time/hver time. PLutselig hopper man 1000 plasser frem i køen.

bilde

Virker forsåvidt som de kjører et purge system, vi har blitt systematisk kasta ut på sekundet rundt ca 90minutter spilletid, for å så stå i kø 30 eller 60minutter.

Egentlig fornuftig for å la alle spille men alikevell irriterende :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvilken server er dette?

Det ser ut til å skje på flere.

Med tanke på at noen servere har hatt rundt 25k spillere i kø så kan vi vel nesten si at en full server har 40-50k+ spillere ?

Var foresten ingen kø når jeg testet kl 7 i dag.

1 Like