Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

AF GRUPPEN (AFG.OL)

Starter en tråd om AF GRUPPEN (AFG.OL) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

AF Gruppen ASA, a contracting and industrial company, engages in the civil engineering, environment, building, property, energy, and offshore businesses in Norway, Sweden, and internationally. The company’s Civil Engineering business area is involved in the civil engineering projects and niche projects related to roads and railways, port facilities, foundation work, power, and energy.

Its Environment business area engages in onshore demolition, removal, and environmental clean-up of buildings and industrial plants. The company’s Building business area develops, engineers, and builds commercial, residential, and public buildings, as well as rehabilitation projects.

Its Property business area develops residential housing units and commercial buildings. The Energy business area provides advisory services and implements new energy solutions for onshore activities.

The company’s offshore business area is involved in the removal, demolition, and recycling of offshore installations; and new building, modification, and maintenance works related to HVAC, cranes, modules, and rig services, as well as provides services related to the maintenance and modification of onshore facilities for the oil and gas industry. AF Gruppen ASA was founded in 1985 and is headquartered in Oslo, Norway.

La oss starte diskusjonen! @Hod @Sjokk @Solbo @ufo @Henrik95 @Mafiosol @pdx

1 Like

Et utrolig selskap.
Bare se kursen tilbake 7år , heilt makalaust.

Og et meget godt utbytteselskap.

Hadde jeg hatt noen ti-tals milioner NOK så ville jeg investert i dette selskapet.
Bare studer kursfallet under korona-krisen.
Mindre fartsdempere finnes knapt.

Så hvorfor er jeg investert i PCIB,PHO,ULTIMO og BGBIO og ikke i dette fantastiske selskapet.

Jeg har ikke tid til å vente på kursøkningen / utbytte dersom jeg skal bli i stand til å kjøpe leiligheter til døtrene mine.

Derfor velger jeg å leve farlig og intenst i biotek slik at drømmen kan realiseres før en går bort.

Kjenner en som jobber der og har opparbeidet seg ca 50MNOK i AF-aksjer.

Noen klarer det og jeg forsøker etter beste evne å bli en vinner i dette gamet og takket være Snoeffelen og andre på dette forumet så er jeg godt på vei.

Lykke til oss alle sammen :slight_smile:

1 Like

Nytt logistikkoppdrag i Göteborg

Tomtekjøp på Askøy utenfor Bergen

Innstilt til nytt oppdrag på nytt sykehus i Drammen

Utbedrer veinett i Göteborg

Mer samspill på Blindern

Rehabiliterer næringsbygg i Oslo

Invitasjon til presentasjon av resultat for 4. kvartal 2020 og strategi 2021-2024

Presentasjon av rapporten for 4. kvartal 2020

Notifiable trade

Bygger 163 leiligheter i massivtre som FutureBuilt-prosjekt

Meldepliktige handler

Innstilt til totalentreprise på Os skole og idrettsarena

AF bygger 296 leiligheter på Lørenskog

Salg av eiendom i Gøteborg

Bygger 71 leiligheter i transformasjonsprosjekt

Nytt logistikksenteroppdrag nord for Stockholm

Bygger 146 leiligheter i Ås

Klargjør industriområde nord for Gøteborg