Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Agasti ett spennende case? (AGA)

Kan se ut som ca 2,0 er blitt et nytt gulv.

Jeg har kanskje tenkt å kjøpe flere Agasti-aksjer.

…brukte en børsmeldings-mal fra Hugo-games når jeg skrev denne meldingen.

4 Likes

Hjalmar, sitter med samme tanker. Lurer bare på hvor ille dette markedet blir, i løpet av sept/okt. Har bare fått mere og mere tro på Agasti utover året, denne greia de har med Blackstone tror jeg bare vi har sett starten av. Gjør de tingene sine riktig fremover og viser ledelsen i Black att de virkelig har fått skuta på gli og samtidig att Black er fornøyd med Agastis forvaltning av Blacks del av porteføljen tror jeg Black sluker hele Agasti. Dette er bare spekulasjoner selvfølgelig men absolutt ett senario å regne med.

Med en justert EBIT på 30m for kvartalet har nå Agasti over 100m på bunnlinjen per år. Med Cash på 3/4 av MCAP, og potensialet Blackstone representerer tror jeg på ett spennende år for oss Agasti aksjonærer :grinning:
OB er vel alene i verden til å prise ett selskap med slike resultater så latterlig lavt.
Edit: Hjalmar snittet mitt er fremdeles 1,56 har lyst til å doble beholdningen min, men tørr ikke gjøre noe før jeg tror den verste børsuroen har lagt seg.

Ja, lurer på hva som skjer etter neste kvartalsrapport. De er vel noenlunde ferdige med å betale erstatning til tidligere kunder nå?
I forrige kvartalsrapport ble jo EBIT barbert pga det.

Snittet mitt er 1.66, har nesten 40% av kapitalen min i Agasti nå, så det begynner kanskje å bli nok. Samtidig er det ikke noe annet som jeg har mer trua på akkurat nå enn Agasti.

Står igjen litt, men meget overkommelige summer i følge selskapet. Sitter med 10% av totalen nå i Agasti, så har mulighet til å øke en god del. Hadde jeg bare hatt svaret på når det var lurest å slå til :smile_cat:

Har ikke satt meg inn i caset, men sikkert lurt å sikre seg litt gevinst når man har muligheten.

Jeg selger ingenting før jeg har fått utbyttet mitt. :slight_smile:

1 Like

tror du børsen går til dundas i høst Holmes ?
Hjalmar nei de 0,80 ørene vil vi ha

1 Like

Finanssektoren er jeg ganske usikker på framover, mye kan skje med renter og valuta, men jeg har som sagt ikke satt meg inn i dette caset spesielt, men generelt lurt å være forsiktig innen denne sektoren tror jeg.

Ups, jeg kjøpte litt på 2,03. Jaja…

1 Like

2,09 nå Hjalmar

Jepp, får jo nesten lyst til å begynne som daytrader her :slight_smile:

2 Likes

Foreløpig ingen som vil slippe aksjer under 2,14 :smile:
Edit: skulle ikke skrevet det, -2% på en skikkelig blå børsdag ? krabber vel oppover igjen men skjønner ikke folk som slipper aksjer på disse nivåene her. Jeg tipper kurs etter Q3 på minst 2,70, hvis Black har vært på ferde igjen, høyere.

1 Like

For en gangs skyld treffer Investtech spikeren på hodet:

Får håpe sirkusklovnene har rett denne gangen. :grinning:

2 Likes

250000 aksjer til salgs på 2,10 fin liten “sperrepost” det.

1 Like

Noen med mye penger/aksjer tror den skal opp.

…har sett mønsteret før. F.eks. i Starbreeze for to år siden.

Slipper å betale advokatregning for tidligere dir i Obligo

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2289792

1 Like

Kjøpte litt mer på 1.99.
Jeg vil ikke fortelle hvor mye jeg kjøpte for :smile:

4 Likes

Wild guess, 5000@1,99? Også bruker du Netfonds? :smiley:

1 Like