Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Agilyx

Noen som vet om det er mulig å komme seg inn i Agilyx før børsnotering, og eventuelt om dette er et solid case å investere i når de går på børs?

Du kan kontakte megler å kjøpe via gråmarked. går for rundt 36kr aksjen ( 3600kr aksjen gammel kurs).

Hvem hjelper med slik handel ? Har ikke gjort det før

Megleren din, du ringer megler og spør om de kan fikse.

har du historikk over pris?

Den går for 3600 / 36kr pr aksje i gråmarkedet nå.

Er det vanlig å operere med et minimumsinnskudd hvis man skal kjøpe i gråmarkedet?

Nei, Hva måtte du kjøpe for?

Jeg ringte men det var ikke nordnet medler som hadde denne. Jeg måtte finne ut hvilke gråmarked det var og hvem megler som har det.

Har ikke sjekket ennå…

Pareto kan skaffe, samme kan Carnegie.

1 Like

Har vært i kontakt med Pareto. Er ikke kunde, så det er første trinn. Deretter må man ta kontakt med aksjebordet på 24133950. Kursen er nå på kr 36,- Har sett for meg kjøpt for 50k, men dette var nok litt lite i følge megler…

1 Like

Da har jeg blitt kunde. må bare ringe og snakke med de.
tror jeg må handle noen lodd her. Solgte akkuratt AOW med 106% fortjeneste. Så de passer nokk bra inn der.

Skulle gjerne solgt mine AOW med 327% avkastning pr. nå og gjort det sammen, men som en småsparers forbannelse har jeg for lite investeringskapital til at det monner :man_facepalming:

Jeg ringte og alt klart men. Nå er prisen 39kr og min 100k jeg har cash men emisjon var på 18kr men ekstremt overtegnet… hmmm
Begynner og bli dyrt men…
I morgen kommer emisjonsaksjer og til de som fikk kanskje jeg kan få for 35kr i morgen men neppe.

Hvor mange aksjer er det i selskapet?

på 36kr var selskapet priset til 3,2milliarder.

Upon completion of this share capital increase, the Company will have 561,478 shares in issue

Så har de kjørt en 1:100 splitt. så gang talle over med 100.

Hvem eller hva bestemmer kurs ved børsnotering? Er det sannsynlig at kursen blir det aksjen selges for på gråmarkedet? Dersom Pareto har solgt den til kr 36 og nå kr 39,- vil det vel være merkelig om den noteres med lavere kurs…

Settes av selskapet. De som får IPO aksjene til 18kr har jo fått allerede, hva den åpner på den 30 er jo mer spennende.