Og ved slike verdier, er de jo verdt langt mer enn Aker… Sprøtt å gå ut med slike fantasi beløp.
Faktisk verdi for aker ja. ( verdi AOW/ACC/Mainstream den 20 jaunar) delt på 74 mill aker aksjer.
Rayman, det er ikke 207 kroner per Horizons aksje, men 207 kroner av en AKER ASA aksje.
Beklager, lyset er på men det ikke noe hjemme akkurat nå…
Det må du forklare🙂
Slik jeg har forstått det antok de at verdiene til Aker Horizons er omtrent 30% av Aker ASA, dvs. 30% av daværende kurs på 690 kroner per aksje i Aker ASA, som blir omtrent 207 kroner per aksje (i Aker ASA).
Okay. Da er jeg med🙂
Hva er Mcap på selskapet ? er jo sykt lite detaljer f.eks under Nordnet
MCAP er 571 millioner X kurs
I overkant av 25 milliarder
Ser snittprisen for dagen ligger på 48,5. I overkant av 10% av de børsnoterte aksjene (16 mill aksjer) er handlet.
Jeg flyttet nå fra Aker til akerhorizont
Snittet meg ned 3 ganger her nå, krysser fingrene for at selgerne har tømt seg og at morgendagen blir grønn😎
finner lite rapporter å lese…
Ligger 5-6 timer lengre opp i tråden
tror “GigaWatt” betyr det samme på norsk som på Vietnamesisk
“We focus on a high quality portfolio of wind and solar power plants with a combined capacity of over 9GW across Latin America, Africa and Asia. In Chile we own an entire chain of wind and solar power projects with a total capacity of 1.3GW. These projects are either active, under construction, or in the final stages of development. In South Africa, we commercially operate wind and solar power plants with a total capacity of 600 MW.We are also constructing wind power plants with a total capacity of 250MW. In Asia, we are developing large-scale projects with a total capacity of 1GW in Vietnam and the Philippines…”
Jeg hadde (all cash inn fredag) men nå solgte jeg 1/3 og inn i Aker horisont. Men for tidlig inn… men langsiktig plan der . 2/3 skal inn i andre aksjer
- Opp
- Ned
- Ca samme kurs
0 stemmegivere