Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Horizons

Og ved slike verdier, er de jo verdt langt mer enn Aker… Sprøtt å gå ut med slike fantasi beløp.

Faktisk verdi for aker ja. ( verdi AOW/ACC/Mainstream den 20 jaunar) delt på 74 mill aker aksjer.

2 Likes

Rayman, det er ikke 207 kroner per Horizons aksje, men 207 kroner av en AKER ASA aksje.

Beklager, lyset er på men det ikke noe hjemme akkurat nå…

1 Like

Det må du forklare🙂

Slik jeg har forstått det antok de at verdiene til Aker Horizons er omtrent 30% av Aker ASA, dvs. 30% av daværende kurs på 690 kroner per aksje i Aker ASA, som blir omtrent 207 kroner per aksje (i Aker ASA).

Okay. Da er jeg med🙂

Hva er Mcap på selskapet ? er jo sykt lite detaljer f.eks under Nordnet

MCAP er 571 millioner X kurs

1 Like

I overkant av 25 milliarder :slight_smile:

1 Like

Ser snittprisen for dagen ligger på 48,5. I overkant av 10% av de børsnoterte aksjene (16 mill aksjer) er handlet.

svinger godt… :sweat_smile:

Jeg flyttet nå fra Aker til akerhorizont :scream:

4 Likes

Snittet meg ned 3 ganger her nå, krysser fingrene for at selgerne har tømt seg og at morgendagen blir grønn😎

1 Like

…du gikk fra “All in” i Aker…til "allt i Aker,- inn i “Aker Horizons”?

:face_with_hand_over_mouth:

finner lite rapporter å lese…

:face_with_monocle: :disappointed:

Ligger 5-6 timer lengre opp i tråden

1 Like

tror “GigaWatt” betyr det samme på norsk som på Vietnamesisk :sweat_smile: :man_shrugging:

“We focus on a high quality portfolio of wind and solar power plants with a combined capacity of over 9GW across Latin America, Africa and Asia. In Chile we own an entire chain of wind and solar power projects with a total capacity of 1.3GW. These projects are either active, under construction, or in the final stages of development. In South Africa, we commercially operate wind and solar power plants with a total capacity of 600 MW.We are also constructing wind power plants with a total capacity of 250MW. In Asia, we are developing large-scale projects with a total capacity of 1GW in Vietnam and the Philippines…”

Jeg hadde (all cash inn fredag) men nå solgte jeg 1/3 og inn i Aker horisont. Men for tidlig inn… men langsiktig plan der . 2/3 skal inn i andre aksjer

2 Likes
Hvordan avslutter AH imorgen
  • Opp
  • Ned
  • Ca samme kurs

0 stemmegivere