Solgte 50% selv i dag, høydeskrekken tok overhånd, så nå sitter jeg med gratis aksjer og en del profitt i tillegg
Så får jeg se, det er aldri feil med gevinst men det har smakt bedre i andre selskaper kjenner jeg etter å ha solgt…
Solgte 50% selv i dag, høydeskrekken tok overhånd, så nå sitter jeg med gratis aksjer og en del profitt i tillegg
Så får jeg se, det er aldri feil med gevinst men det har smakt bedre i andre selskaper kjenner jeg etter å ha solgt…
Aldri feil å ta gevinst
Neida, men det er en liten bismak i denne…
Tror du denne skal videre?
Det får tiden vise, kommer i alle fall til å kjøpe om den faller under 6kr.
Inn igjen når den kommer i området 5.5-5.80 ! Hvis det skjer da
Det vet man ikke, selv kjenner jeg mest på anger over salget…
Jeg ser at den synker på høye volumer og stiger tlbakers på små volumer. dette er en micro aksje egentlig så at volumene skal tilbakers til en normal gjerne 20-40 mill er sikkert. det jeg ikke vet er hva den prisen kommer til og være. Den er jo veldig populær så kan fint være at den får en platou på 6kr eller 7kr eller 5kr. Men slik jeg ser det så er det større sjangs at den er på ett lavere platou en i dag (PGR populæritet volumer). Men må alltig gjøre opp egne meninger og normalt sitter jeg ganske lenge, men ser jeg helt spesielle ting så korregere jeg litt.
Kjøpte AKSO på 6,72 i Juni som en langsiktig og kjedelig plassering…
Med utbyttene i Carbon og Wind + kursoppgang i AKSO har det gitt 300% avkastning…
Kjedelig? Neppe… Bare utrolig bittert at man ikke kjøpte mer…
Hm. Når slike artikler kommer pleier det å være et ganske sikkert tegn på at oppgangen nærmer seg slutten, i alle fall for nå. Solgt 1/3 av aksjene nå.
Må la de siste taxisjåførene kjøpe først… selge i morgen kl 09:30
“litt” sent ute der, de gikk glipp av muligheten: “Alle øyne på Merkur”
Røkke med de flinke personene han har rundt seg så tror jeg på litt sikt at dette blir en bra aksje. For å forstå potensialet i fornybart bør man ha fulgt med hva som har skjedd i oljeindustrien siste 5 år. Utslipp av CO2 og Nox må ned betydelig, så enkelt er det.
Jeg gjorde det samme på qfuel. Når bøhn Stod på fremsiden av dn solgte jeg på 83.5kr og kjøpte igjen på 57.5(akkuratt samme tendensene, enorme volumer flere dager mot markedet og opp opp opp. ) det gikk bra da men kan jo ikke alltid ha flaks. (Før det hadde jeg hatt aksjene i 2år år så ingen trader bare realist)
Det kan gå bra å selge nå, men plutselig kommer noen med kursmål på 10 kr og da blir dere igjen på perrongen
Derfor jeg beholder 2/3
Har 50% igjen, så det ordner seg nok Kan fort finne på å kjøpe høyere også
Gratulerer med gevinst folkens
skjønner ikke egentlig helt hva som har skjedd siste uken, lå store aktører å sov på en solstrand før energi konferansen til Pareto ?
skulle ha fått aksjonærliste, kanskje vi blir innvandret av tyskerne ( clearstream )
Hvordan tror dere denne utvikler seg i morgen?
Jeg sitter på alt enda, men som noen sa over her så sitter jeg på hendene… livredd!