Laster som bare det. Skal se AOW slutter over 4 kr i dag !! Har hatt noen supre trade,men sitter nå !
Bare å sitte i denne, man kan sikkert tjene godt på å trade men tror det er mer lønnsomt å bare holde på aksjene… Men det er mitt syn
Wow, den gikk faktisk opp til 4 ^^
Den trades hardt i dag, det hjalp på at Røkke var ute i media og sa at vind var hellig gral
Det Røkke tar i gir penger i kassa, og Grønt skal være fremtiden over alt nå. Så da satser en der ! Nesten
Har vært satset på grønt dær i over 10 år, nå skal det skaleres
Må ha litt annet krydder også, har litt i de andre Røkke selskapene også. Oljen vil ikke forsvinne med det første, så det er nok noen kroner å hente der også Røkke sier jo det selv i dag
Det stemmer nok, men alt til sin tid. Og nå er tiden for det, så det er smart av Røkke å gjøre noe med det nå
Synes det er rart hvor mange som venter på at den når f.eks. 4kr med å kjøpe. Caset har vel ikke endret seg så mye i dag?
Caset har vært det samme hele veien, men det hjelper jo på å høre Røkke sitt syn og hva han mener
Yup, tror aksjen kan bli verdt 10-20kr/aksje om et års tid kanskje. Men avhenger av om de får lisensene de søker på eller ikke. Verdsettelse på 30mrd+ tror jeg er innenfor rekkevidde om alt klaffer hele veien og de får lisenser på 16,5GW, men litt usikker på oppdelingen innad i konglomeratene. Kanskje de fleste nå har oppdaget det og bestemt seg etter at røkke sa ifra at de mener alvor.
Føles bare som at 4kr blir vanskelig å knekke i dag.
Tørr ikke og vil ikke tippe noe kursmål, håper bare de får delta på det som ligger i planene. Det må være noe fundamentalt som ligger i grunn også, ikke bare tro og håp
Tro og håp kan føre veldig langt det Se på Nel, Tesla, Nikola, Biotech i startfasen osv. Har ført til mange tidoblinger tidligere, men det har kommet fall i etterkant i de fleste da. Siden ting ofte tar lengre tid enn markedet priser det til i første omgang.
Blir kult for Aker Solutions også om AOW går bra, da får de masse arbeid ^^ Og Aker som eier 51% får fine kvartalsrapporter om oppgangen fortsetter. Mange incentiver i Aker sfæren for å få dette i land, eller til havs i dette tilfellet
Joda, men personlig så er ikke jeg så glad i “bobletendenser”. Det må ligge noe mer bak, nå er det jo tro og håp som driver skuta. Så det hadde vært flott om det kom noe som støtter opp det også
Yup, men for oss som elsker kurs som er godt begrunnet i det fundamentale blir idealismen i grønn sektor en bonus på toppen. Dog litt vanskelig å regne på.
Absolutt Regne på denne, går ikke før man har noe mer håndfast
Holder meg til potensialet i første omgang Utifra det vi vet, så er jeg klar til å putte inn tall når nye tall kommer.
Jeg tror denne kommer til og bli kjempe bra. Kursen startet høyt falt tilbakers og fikk stabilisere seg med lave volumer (Jeg har kjøpt på 2.7 til 3,5 snitt 3,1) og nå tror jeg tiden for økt volum og stigning før neste platou kommer. Jeg tror det er viktig og være inne i denne den vil gå enormt på nyheter og ESG boost. Straks nyhet kommer vil den stige og de kan da ha en emisjon på høye nivåer til og investere og bygge ut anlegg. Kjempe spennede og få mulighet til og være med helt i starten av dette. 2-4 år frem i tid ser jeg store muligheter.