Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Akobo Minerals (Akobo)

Akobo Minerals reports final November gold production of 10 kg

1 Like

Invitation to presentation of Akobo Minerals’ third quarter 2024 results Tuesday 10.12.2024 at 10:00 CET

Akobo Minerals announces third quarter results 2024

Hva tror dere om emisjon i Akobo.

Noen mener de kommer til å tjene nok penger raskt nok til å unngå det, men jeg er tvilende til det

Var det 150 kilo de hadde igjen på lånet?

Akobo Minerals reports Q4 gold production and unveils accelerated mine development plan

Akobo Minerals reports January gold production and details on new vertical mine shaft

Financial calendar

Akobo Minerals reports February 2025 operational update

Invitation to presentation of Akobo Minerals’ fourth quarter 2024 results, Thursday 27.03.2025 at 10:00 CET

Akobo Minerals announces fourth quarter preliminary results 2024

Akobo Minerals Reports March 2025 Operational Update

Går det ikke veien for akobo?

Mye gjeld. De må virkelig utvinne gull fremover.

Akobo Minerals Reports April 2025 Operational Update

Er det noen som tror det kan bli en positiv emisjon eller positiv finansiering av annet slag? Eller blir dette et slag i tryne for dem som gikk inn på ca. dagens kurs? :thinking:

Utraderte aksjonærer blir nok enden på visa her. Hadde ikke rørt med ildtang.

Når en såkalt potensielt 10-100 baggere nesten ikke koster noe lengre er sannheten at sjansen er mye større for at aksjen går til null. Det er jo nettopp derfor den er så billig. Hadde man bare skjønt hadde mange her inne unngått å gå på tap etter tap

Nå har jeg ikke tatt meg tid til å sjekke hvor mye aksjer ledelsen i Akobo har (skal sjekker senere), men jeg tror de har endel fra tidligere emisjoner etc. Desto fler aksjer ledelsen har, desto større sjanse er det kanskje for at de vil forsøke å finne en aksjonærvennlig måte å finansiere på. Men dette er selvfølgelig gambling å satse på. Den er bra volatil i løpet av dagen da, jeg var inn og ut mange ganger med gevinst, men til slutt satt jeg igjen med en liten post på 0.75 som jeg ikke ble kvitt, og derfor jeg nå funderer på mulighetene for at det skal kunne gå bra. Hehe. :slight_smile:

(Men hvis jeg ikke husker feil, så ble forrige emisjon veldig positiv dersom man sammenlignet med laveste kurs i forkant av emisjonen. Fritt etter hukommelsen var vel forrige emisjon på 1 kr, og lavest kurs i forkant var vel nede på såvidt over 80 øre, nesten som i dag.)