Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Akobo Minerals (Akobo)

Akobo Minerals AB (publ) - Preliminary results of the Subsequent Rights Issue

Akobo Minerals AB (publ) - Final results of the Subsequent Rights Issue

Minutes from Extraordinary General Meeting in Akobo Minerals AB (publ)

Det er litt overtaskende at kursen fremdeles er såpass høyt over emi-kurs da. Folk er altså ikke villig til å kjøpe på 1, men vil heller ikke selge på 1.20?

1 Like

Akobo Minerals AB (publ) - New share capital registered following set-off issue

Akobo Minerals AB (publ) - Mandatory notification of PDMR

Noen som vet hvor man får tak i Top50 liste for denne?

Ble emisjonsaksjene tilgjengelig for salg i dag? Det var vel tidlig? 1.4mill i omsetnimg er også mye for Akobo, men ikke mye i forhold til emisjonen. Var det andre triggere i dag?

Vet ikke, men fikk økt under emisjonskurs :sweat_smile:

Jeg er imponert over at du tør sitte i Akobo. Det kan bli en fin opptur når det snur, men de har en produksjonslinje de skal få på plass i øst-Afrika. Om “ting tar tid” i gruvebransjen generelt vil jeg tro det er ganske ekstremt når du kombinerer med Etiopia.
Jeg avventer, resultatet fra feltet overbeviser, men enda ikke aksjen.

Alt er jo relativt, men jeg har ikke en «stor» post her. Synes aksjen er interessant, og har derfor gjort ett innhugg.

1 Like

Akobo Minerals AB (publ) - New share capital registered

Gullpris på ATH. Bare de kommer igang her må jo dette bli en «gullgruve» ! :nerd_face:

Tror også det. Gikk inn for første gang i dag, fikk tips av en bekjent

Problemet for kursen, før det evt tar helt av, er vel at de stadig trenger penger og må sette emisjoner ekstremt lavt ?

Slik jeg har forstått det så har utvinningen av gull blitt utsatt gang på gang. Den siste emisjonen var for å hente penger til de siste investeringene på anlegget. De har en plan om å starte opp anlegget og produsere fra Mai i år.

Gullprisen er historisk høy, så jeg vil tro de gjør det de kan for å realisere planene slik at man slipper flere emisjoner/lån. Det er ihvertfall det jeg har satset mine penger på at de gjør.

Bør komme en oppdatering innen få uker.

1 Like

Financial calendar

Akobo Minerals addresses operational challenges and advances towards production

1 Like

Financial calendar

Announcement of Annual General Meeting in Akobo Minerals AB (publ)