Jeg sitter ikke så veldig rolig, mulig du blander med en annen nå. Jeg kjøper og selger nesten hver dag
Du skrev nå litt om å sitte rolig i thin på tross av nedgangen tidligere. Var det jeg siktet til. Er vel 200 innlegg siden nå så skulle vel vært litt mer presis.
He He. In real life så har jeg kjørt den strategien i Thin og det har gitt resultater I AksjeNM har jeg kjørt en litt hardere trading. Fant ut at ved å sitte stille gikk jeg glipp av mange fine oppturer i andre aksjer.
Ops tok Funcom ut igår i nm
Jeg har nå begynte klatringen fra sisteplass i gruppa denne uka. Skal klare 5. Plass eller bedre totalt!
Skulle gjerne hatt en uke eller to til selv for å få pyntet litt på totalen
Jeg vil også ha den 5. Plassen
Jeg lå lenge på 5. plass men idag gikk det rett vest for min portefølje i AksjeNM…
Jeg sluttet å tenke på aksje-nm da bulkin gikk fra 0.4+ og ned i dass…
Er du King of bear? Plass 9 denne uken
Ja, så du var uheldig med bulkin da du raste nedover på lista her. Kjipt det der. En litt større feil er man ute av konkuransen om å kjempe om totalen, men godt det bare er lekepenger.
Etter dagens bulkin melding kan det jo kanskje se ut til at det blir enda verre også
Plass 6! Moro om vi får en ukevinner
Ja så nå går jeg for sisteplass i gruppen!!
Hehe, ja noen må jo ta den også. Selv går jeg stort sett for 2. plasser, da de stort sett er ledige. Få som går for den
Får vel gratulere @Signor med total seier i gruppa vår og til @lord (KingOfBear) for ukes serier siste uka.
Jeg nådde så vidt målet mitt om pluss og innen topp 10 (som jeg satt etter to begredelige første uker).
Moro med litt ekstra intern konkuranse.
Gleder meg alt til neste år
I fjor endte eg i det minste i pluss