Ser at dere tar inn på wæææ
kommer og tar deg
Hehe jeg har bare flaks
Kan ikke si jeg helt har den følelsen altså Max uflaks. Min portefølje faller og faller. Heldigvis i pluss med NAS da.
Jeg har bare uflaks
faen skulle fulgt den egentlige planen om å selge alt igår
OG der fikk jeg Funcom kjøpt kun her i dette spillet, for 1,66. Kjøpte for 1.68 på fallet før i dag og solgte de på 1.73. Nå beholder jeg Funcom aksjene mine i spillet og håper på oppgang. Går kursen ned til 1.51 så får jeg aksjer i virkligheten og blir fornøyd da også.
Endelig en vinn-vinn situasjon! Jippi! Og god helg
Gratulerer @holmes med seier (i gruppa) etter uke 1.
Skal forsøke å gi deg litt mere motstand de neste 5.
Jeg har jo bakbundet meg selv litt her når jeg har sagt at jeg skal beholde aksjene ut konkurransen, det blir nok lett match for dere
Jeg vil at du skal vinne hele greia om du kan. Kjør på! Må ikke holde deg til det du har sagt om vil gjøre noe annet
Skulle til å si det samme. Det ER lov å endre mening underveis. Det er jo en stor del av det å handle aksjer. Ha en basic strategi, men være i stand til å endre dersom fundamentale endringer inntreffer. Desuten er det takhøyde her. Your call
Liker ikke helt utviklingen her
jaggu har du havnet på sisteplassen blant oss holmes
WHAT?
På 4. Plass totalt, men sikkert sist denne uka
En 4. Plass blant denne gjengen er ikke så verst det da! 3 over 10% avkastning på litt over en uke.
Får skikkelig juling selv denne uken
Er ikke du kebabsjefen?
Det er helt korrekt
Haha dagene går i surr. Mente i dag. Har vært hjemme en måned så det ble litt hardt å stå opp 05:50 i dag