Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2016

Ser at dere tar inn på wæææ :slight_smile:

1 Like

kommer og tar deg :slight_smile:

2 Likes

Hehe jeg har bare flaks :smile:

Kan ikke si jeg helt har den følelsen altså :stuck_out_tongue: Max uflaks. Min portefølje faller og faller. Heldigvis i pluss med NAS da.

Jeg har bare uflaks :smile:

faen skulle fulgt den egentlige planen om å selge alt igår :angry:

1 Like

OG der fikk jeg Funcom kjøpt kun her i dette spillet, for 1,66. Kjøpte for 1.68 på fallet før i dag og solgte de på 1.73. Nå beholder jeg Funcom aksjene mine i spillet og håper på oppgang. Går kursen ned til 1.51 så får jeg aksjer i virkligheten og blir fornøyd da også.

Endelig en vinn-vinn situasjon! Jippi! Og god helg :slight_smile:

Gratulerer @holmes med seier (i gruppa) etter uke 1.
Skal forsøke å gi deg litt mere motstand de neste 5.

4 Likes

Jeg har jo bakbundet meg selv litt her når jeg har sagt at jeg skal beholde aksjene ut konkurransen, det blir nok lett match for dere :slight_smile:

2 Likes

Jeg vil at du skal vinne hele greia om du kan. Kjør på! Må ikke holde deg til det du har sagt om vil gjøre noe annet :slight_smile:

3 Likes

Skulle til å si det samme. :slight_smile: Det ER lov å endre mening underveis. Det er jo en stor del av det å handle aksjer. Ha en basic strategi, men være i stand til å endre dersom fundamentale endringer inntreffer. Desuten er det takhøyde her. Your call :slight_smile:

4 Likes

Liker ikke helt utviklingen her :slight_smile:

1 Like

jaggu har du havnet på sisteplassen blant oss holmes :stuck_out_tongue:

1 Like

WHAT? :slight_smile:

På 4. Plass totalt, men sikkert sist denne uka :slight_smile:

En 4. Plass blant denne gjengen er ikke så verst det da! 3 over 10% avkastning på litt over en uke.

3 Likes

Får skikkelig juling selv denne uken

Er ikke du kebabsjefen?

Det er helt korrekt

Haha dagene går i surr. Mente i dag. Har vært hjemme en måned så det ble litt hardt å stå opp 05:50 i dag

1 Like

:+1: