Ser det står på transaksjonene dine:
Lurer på hvordan det funker i NM?
Selges automatisk
Ahha, så da fikk du deg litt flere NATTO aksjer enn du opprinnelig trodde da?
Ser sånn ut Får håpe kursen holder seg på 7-tallet!
Uff alle i minus
Huff, ja. Resultatene her gjenspeiler seg seg nok mere med hovedindeksen enn i real life, med tanke på man ikke kan legge inn avanserte ordre med auto stop-loss etc. (eller bunnfiske). Hovedindeksen er vel ned 20 poeng siden slutt fredag.
Klart man fortsatt kan være “heldig” å trefffe ting som går opp mens resten går ned, men virker som det er mye dårligere avkastning all over i kunkuransen denne uka. Må kjennes litt surt å “vinne” uka (blandt oss) med negativ avkastning
Glad eg har en oljebasert Nm portiss
Gambler på OBX Bull hehehehe
Sitter med maksi Archer og DNO i NM porteføljen, satser på en boost i morgen, har også kjøpt opp litt DNO på privaten, hvis man tror olja har snudd eller er på vei til det er DNO en av de som kommer til å gå mest. Er vel Q tall til uka, skal sitte over disse ihvertfall.
Jeg er glad jeg ikke lengre er på sisteplass Får se hvor lenge det holder
Tror jeg kommer som ei kule i dag, halve porteføljen er høyoktan oljefresere
Takk OBXbull. Ser at signor puster meg i nakken nå. Spørs om jeg klarer å toppe ei uke til
Trenger et bionor rally nå
Bionor er en trading-aksje. Opp ved nyheter når Albert Collett anbefaler den, ved vitenskapelige resultater, ved kommende vitenskapelige resultater etc. og så rett ned igjen. Se hva som skjedde ved emisjonen nå f.eks. opp over 40% på det meste synes jeg å huske, intradag.
Ja, jeg har bare fiktive aksjer her, men trenger volatilitet og en god porsjon flaks for å komme høyt i denne konkurransen (med min strategi)
Det er langt opp til øvre del av trendkanalen.
Ser han ene på topp 5 har truffet rimelig bra med eam. 100% økning på en måned. Det er pent!
Huff, sisteplassen totalt (KENTLI) har -33,80% avkastning. Han har gjort ALT feil han.
Kun en handel i pluss, og der tjente han 6 kroner og 28 øre (på DNO). Resten av handlene er i minus.
På slutten av dagen i morra tror jeg jaggu meg jeg selger ut nel og laster opp med XACT bull og håper at åpning på mandag tar helt av
Kjedelig dag igjen, nå håper jeg det tar seg opp litt snart. Hvis man skal se litt positivt på det så er det jo fint at aksjene faller en del nå så er det større sjanse for å bli ukevinner neste uke, opp fra lave nivåer.
Woohoo, en i pluss