Snaue 4 uker igjen. Frem til 4. mars.
Holder hardt på taperne…neste uke?
Haha! Ja, måtte jo bli med, kult med grupper, mange av dere som gjør det bra her også! Skjønner bare ikke hvorfor jeg satset på NEL, kan jo ingenting om den. Noen her inne som har vunnet noen uker før?
F… vi er gode!
Tja, 5/13 er i pluss, resten ser EK krympe for hver dag
Haha nå var det stille i fjøset! Ikke mye morsom lesning for oss. Cagey gjør det meget godt dog
Ut med Bionor og inn med Kitron for å bedre reflektere enn den ekte porteføljen. Øker litt i Natto.
Har ikke forandret syn på Bionor, fortsatt en spennende lotto-aksje, men er mer komfortabel med å satse på aksjer jeg følger med på.
Ja, du venter ikke en time eller to på Q4 rapporten først?
Er det nå? Følger ikke en gang med på sånt
De fiktive aksjene er uansett solgt (men som sagt, det er ikke basert på noe negativt syn på aksjen eller selskapet)
Tror det
(Oslo, Norway, 8 February 2016) Bionor Pharma ASA (OSE:BIONOR) will report its financial results for the fourth quarter and full year ended 31 December 2015 on 12 February 2016 at no later than 11:30 CET. - See more at: http://www.bionorpharma.com/en/Media/News/2016/Financial/Notice+of+results+for+the+fourth+quarter+and+full+year+ended+31+December+2015.b7C_wlDGWo.ips#sthash.Rtq3cxW8.dpuf
Er mitt siste håp denne ula
Lykke til!
Gratulerer @simenw92 med seier uke 3! (internt i gruppa)
Ganske stort spenn her nå, men enda 3 uker igjen
Sisteplass wohoo
Ja, uka som gikk var fæl
Eyh, eg henger med og er igjen I pluss
Funcom mest omsatt.
Bra med slike artikler for Funcoms oppmerksomhet!
Men ups, glemte visst å selge bjørnen mine på fredag…
Ser at dere gjør det bra, men jeg har ikke gitt opp kampen