Foreløpig watch list for aksje nm
Kan jeg legges til? Navn er Moonman
Er bare å gå all in i Funcom så blir det en hod plassering
En bruker kan kun handle i et instrument tilsvarende 25 prosent av egen porteføljes verdi.
Er litt usikker på om jeg ønsker å bruke tid på dette, men jeg har uansett meldt meg på. Får se om jeg blir med eller ikke.
Var jo litt spøk da, men det var greit å gå vite.
Edit: takk skal du ha Holmes👍
Er redd fokuset kommer til å være mer på porteføljen, og EA, for ikke å snakke om jobben da…
Men gøy å være med da
Jeg vil også være med
Bare et par dager igjen til start. 17 stk med nå og 4 som ikke har svart på invite (@christian @larsen @mermagi og @goliathus)
Plass til mange flere … og kanskje til og med @pdx mekker en egen badge til vinneren av gruppa?
Inviter Lassar!
Finner ingen Lassar, dessverre. Meldt deg på? (og ikke bare logga inn)
Er ikkje så lenge sidan eg endra brukarnavnet til Lassar, tipper det kjem om litt!
Så klart!
Lurer på om jeg skal prøve meg på en kjedelig “lang” portefølje i år.
Jeg er litt i tvil hva jeg skal gjøre selv. Har mest lyst til høyrisiko og dertil mulighet for høyere avkastning, men kommer til å bli mobba i “kompisgruppa” jeg også er med i dersom det går åt skogen
Samtidig er det litt kjedelig å “safe” med lekepenger. Kanskje en kombo. Gruble gruble.
Edit: så er det jo bare 4 uker mot 6 i fjor.
100% biotech portis på meg iår
Ref. E24:
- februar 2017 går startskuddet for årets Aksje-NM. Konkurransen varer frem til 28. februar. I perioden Aksje-NM pågår har Aksjeligaen pause.
Mens Aksje-NM varer i fire uker, løper Aksjeligaen gjennom hele året.
Anbefaler gjengen å være med gjennom hele året, gir spenning i hverdagen.
Den beste ukesavkastingen får
Tror jeg tar en liten Funcom post også, gitt.
Fader, har ikke hatt tid til å tenke på aksje nm i dag…