Null stress og fult forståelig. Starter ikke før i morgen
Åh det var godt. Haha!
Jeg har ikke sett på aksje NM i det hele tatt, er det like enkelt å handle der som i virkeligheten?
Er jo greit å være med fra start…
Nå i år er det sanntidskurser også (mot 15 min delay i fjor), så er rimelig enkelt ja.
Det som er verdt å nevne er kanskje:
-
Kan kun putte 25% av porteføljens verdi i et instrument.
-
Daglig handel i instrumentet, inkludert kjøp og salg, kan ikke inkludere mer enn 10 prosent av gjennomsnittlig daglig omsetning over de siste 10 handelsdagene. (med andre ord vanskelig å få kjøpt mye av feks. NATTO ol. i disse tider)
-
Ingen kurtasje.
Edit: @Christian @lassar og @swing dere har ikke svart på inviten.
Ser ingen invitasjon?
Edit: Fordi eg er litt tilbakestående
Prøver meg jeg også.
Registrert som Demogorgon.
Noen som vurderer å ta med Funcom?
Funcom skulle ventet med lansering, til etter at NM starter
Årets Aksje-NM blir lett å vinne pga Funcom, om du ikke kjøper aksjen som alle kommer til å gjøre
Kom skeivt ut, gjorde general tabba og handlet rundt åpning, idioti Kronn, gjør aldri handler før 15-20min etter åpning! Dust !
Jeg kjøpte Funcom med ekte penger, men risikerer ikke aksje-nm pengene enda
Hadde glemt bort hele greia. Inne nå
Fungerer ikke livekursene i porteføljen?
Virker som det henger etter
Fikk nå handlet inn nå. Kjøpte alt jeg skulle ha på 1 mintutt. Må holde øynene på den riktige ballen nå. Jeg tar ikke dette seriøst og kunne fått bedre inngangskurser på alle…
Satser på å vinne prisen for årets kjedeligste portefølje, må dessverre kjøpe litt og litt Natto på grunn av reglene.
Eg har allerede måttet ta ett surt tap, men med heftig god trading, så er EK tilbake på 100k
Jeg lempa inn nesten samme som porteføljen, bare stress i dag.
Kjøpte Fun nå på 4,54 trodde eg, men snittet kommet på 4,8
Er det ikke rt på NM da ?
Har variert hos meg…