Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Null stress og fult forståelig. Starter ikke før i morgen :slight_smile:

1 Like

Åh det var godt. Haha!

1 Like

Jeg har ikke sett på aksje NM i det hele tatt, er det like enkelt å handle der som i virkeligheten?
Er jo greit å være med fra start…

Nå i år er det sanntidskurser også (mot 15 min delay i fjor), så er rimelig enkelt ja.
Det som er verdt å nevne er kanskje:

  • Kan kun putte 25% av porteføljens verdi i et instrument.

  • Daglig handel i instrumentet, inkludert kjøp og salg, kan ikke inkludere mer enn 10 prosent av gjennomsnittlig daglig omsetning over de siste 10 handelsdagene. (med andre ord vanskelig å få kjøpt mye av feks. NATTO ol. i disse tider)

  • Ingen kurtasje.

Edit: @Christian @lassar og @swing dere har ikke svart på inviten.

1 Like

Ser ingen invitasjon?

Edit: Fordi eg er litt tilbakestående

2 Likes

Prøver meg jeg også.
Registrert som Demogorgon.

1 Like

Noen som vurderer å ta med Funcom?:joy:

Funcom skulle ventet med lansering, til etter at NM starter

Årets Aksje-NM blir lett å vinne pga Funcom, om du ikke kjøper aksjen som alle kommer til å gjøre :wink:

Kom skeivt ut, gjorde general tabba og handlet rundt åpning, idioti Kronn, gjør aldri handler før 15-20min etter åpning! Dust !

2 Likes

Jeg kjøpte Funcom med ekte penger, men risikerer ikke aksje-nm pengene enda :joy:

3 Likes

Hadde glemt bort hele greia. Inne nå :slight_smile:

1 Like

Fungerer ikke livekursene i porteføljen?

Virker som det henger etter

Fikk nå handlet inn nå. Kjøpte alt jeg skulle ha på 1 mintutt. Må holde øynene på den riktige ballen nå. Jeg tar ikke dette seriøst og kunne fått bedre inngangskurser på alle…

2 Likes

Satser på å vinne prisen for årets kjedeligste portefølje, må dessverre kjøpe litt og litt Natto på grunn av reglene.

1 Like

Eg har allerede måttet ta ett surt tap, men med heftig god trading, så er EK tilbake på 100k :+1::see_no_evil:

1 Like

Jeg lempa inn nesten samme som porteføljen, bare stress i dag.

Kjøpte Fun nå på 4,54 trodde eg, men snittet kommet på 4,8
Er det ikke rt på NM da ?

1 Like

Har variert hos meg…