Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Da er eg i minus på en Fun trade pga det, møkka spill !

:wink:

4 Likes

Æsj ass, klarer jo ikke å følge med her, er jo langt i minus fordi jeg luftet hundene når folks stupide tolkning av den “noe” klønete formulerte Funcom-meldingen kom. Blæ :unamused:

1 Like

Ser jeg har fått en god start. Mange norske investorer som har mye å lære :smile:

4 Likes

Mulig jeg bør kastes ut av Tekinvestor gruppen?:grinning:

2 Likes

Eg lå lenge med 1500-2000 i pluss, men gjorde noen dårlige trader og havnet i minus igjen, eg vil skylde litt på at eg hadlet til andre priser enn hva eg trodde, da det ikke var rt og dermed feil kurser.
Skulle vert mulig å lagt inn kjøp salg på andre kurser enn rt

Jeg handla som en full sjømann! Rart jeg ikke har tapt mer, ellers er en nedgang på 2,6% for en tekinvestor for null og niks å regne, ikke en krusning engang :wink:

2 Likes

Eg er bare god det ikke er kurtasje, eg har mangen hadler

Må visst handles i arbeidstid dette. Blir nok ikke så mye aktivitet her da ser det ut til desverre. Men ser ut til at 0% avkastning kan gi bra plassering sålangt :slight_smile:

3 Likes

Svingtrader med feil kurser var en dårlig oppskrift her

2 Likes

Var visst ikke så lurt å selge Gig og kjøpe Funcom i går heller…vært lurere å ventet til i dag, fått noen tusen aksjer til da…

Fikk omsider kjøpt meg noen aksjer og droppet umiddelbart et par tusen plasser på rankingen.

Kjører max inn i Funcom og PCIB også har jeg krydret med en del andre volatile aksjer også.

Går ikke for 2. plasser her i gården.

1 Like

Jeg rykket helt opp til 8xxxx ett eller annet av 13xxxx så jeg ser positivtbpåmdet:har tusenvis bak meg!:joy:

Men skulle ønsket jeg hadde litt tid til å legge i spillet, nå er det bare med sånn halvveis…

Har klart å havne på 305. plass i dag, med bare 3% opp. :grin:
Funcom tynget i dag, men ble reddet av TRVX.

La merke til at det fortsatt er flere tusen som ikke er begynt, så hopper langt opp bare man er i pluss.

1 Like

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAKKK

6 Likes

Ser ut som de har noen problemer med det han over meg viste, skjedde noen ganger idag at plutselig, har man “mista” alle pengene på rangeringen.

Forøvrig grei avslutning, håper på mye grønt når mandagen kommer :slight_smile:

1 Like

Stolt av den sisteplassen min.

4 Likes

Det ble close race på slutten Hakon :slight_smile:
Var innom topp 20 i går, men Targovax falt for mye i dag.
En ukesseier i gruppen vår kan allikevel feires med et godt glass rødvin :wine_glass:

2 Likes

Har ikke fulgt med heheheh

Edit. Det var close ja. Gratulerer!

1 Like

Kunne jeg blitt med i Tek gruppen? Brukernavn: Kristian P

2 Likes

Vi har 3 blant topp 100 og en like bak. Bra av tekinvestor medlemmene!

4 Likes