Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

@steart78 inviterer du @kristianP? :slight_smile:

2 Likes

Jippiiiii! Porteføljen min er i pluss! :smile:

2 Likes

Kom meg først i gang i dag og fikk bare investert 58k av 100k, men jaggu endte jeg ikke 2,3% i pluss og på 8. plass på tekinvestor-gruppa og 996. plass totalt. Takk Funcom! :stuck_out_tongue:

Gikk for Funcom som kommer til å gå som bare det denne måneden, og Kitron/NattoPharma som begge to leverer kvartalstall nå i starten av februar. For lavt volum i NattoPharma til at jeg fikk gått inn fullt der mens jeg hadde 1 min til overs. Har ikke klart å bestemme meg for en fjerde aksje.

5 Likes

EK er tilbake, yeah, god trading, overgår skuffelsen av å ha solgt Funcom for tidlig :+1:

Oj, aksje NM, er jeg med der også! :joy:

Da har jeg maxet ut i Natto og Kitron i tillegg til Funcom. Venter på kvartalstall i begge. Funcom har forsåvidt gått mye, men jeg tror vi er høyere på slutten av måneden enn nå, og vet ikke hva jeg skulle investert i ellers.

Noen som har et forslag til en fjerde aksje? :slight_smile:

1 Like

Jeg har satset litt på Scatec

2 Likes

Jeg ser bare lavere og lavere topper i Scatec. Skal de komme med en kvartalsrapport i nærmeste framtid e.l. som gjør deg positiv?

Bare teknisk, opp trend siden bunn 27 og nå konsollidering før videre oppgang (tror jeg), men ja fiktive penger.

Nano, Rec, Funcom, SSO her :slight_smile: lykke til! Lite strategi, bare magefølelse og hva jeg tenker kunne vært gøy om gikk videre opp. Har tro på Nano og Funcom på kort sikt, SSO kun basert på holmes og trengte en 4. aksje og REC er en aksje jeg vil satse på, men ikke tør med ekte penger :slight_smile:

Tenkte jeg skulle ta en screenshot her, kommer vel neppe til å holde seg så bra som dette:

4 Likes

Tok gevinst i North, reddet NM porteføljen min, hadde den dessverre ikkje med ekte penger

Blir spennende @Christian. Du er rett i ryggen min :

2 Likes

Hei, mulighet for å bli med i tekgruppa? Brukernavn DIGGIS

1 Like

4 Likes

Du må se på hele spillet. Ikke uke for uke :stuck_out_tongue:

1 Like

Må jo ta den lista hvor jeg ligger godt ann :smiley:

3 Likes

Samme som jeg mente :grin::joy:

Jeg tok feil, ser enda bedre ut i dag:


… dette er forresten aksjer jeg sitter på med ekte penger også, om noe annerledes vektet. :wink:

3 Likes

Endte faktisk på 130. plass i dag. Både Kitron og Natto gjorde det bra. Det beste med det? Jeg sitter i alle tre aksjene med ekte penger også :smiley:

4 Likes