Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Finfin uke …

Jeg prøver å ikke handle Funcom da alle andre gjør det. Vinner ikke AksjeNM ved å kjøpe det alle andre kjøper, det er mitt motto. Foreløpig går det så som så :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg tør ikke kjøpe Funcom i aksjenm, bare ekte penger

7 Likes

Du får nok litt å kjempe mot i morgen @Christian om du skal ta meg igjen : )

Et lite hint:

God natt.

1 Like

Jeg får satse på at kvartalstallene til Kitron og NattoPharma blir gode da, men er en uke dit. Har ikke tid til å daytrade mine vanlige aksjer og absolutt ikke aksjenm-aksjene, så da får jeg bare se hvordan det går. :smile:

2 Likes

Jepp, alt kan skje på en uke i dette spillet.

Dæven jeg solgte jo Funcom i går. Kjøpe inn i morra da

1 Like

Dæven, jeg solgte ikke Funcom igår, hverken her eller i virkligheten, så her går det nedover begge steder :stuck_out_tongue:

Jeg solgte tradepotten min i funcom rett etter åpning i går, heller ikke kjøpt tilbake enda. Solgte den ikke i aksje NM. Der har jeg røret med funcom og prøvd og trade litt i dag og i går, ble bare tull. Minsket vel tapet, men uansett unødvendig. Qec reddet dagen i dag :slight_smile:

1 Like

Dritt spill !
Hehe, har prøvd litt turbo trading, med dårlig res, ble reddet av Qec idag, og nesten tilbake til 0 igjen, etter at eg var ca 6k i minus på set meste idag.
Taktikken eg kjører, er samme som eg tapte en del på i starten av min karriere med aksjer, dvs kort tid etter eg trodde eg var verdensmester :wink:
Ser at eg nå må ta samme grep som i virkeligheten, og ta mindre risiko, å ikke løpe etter.
Har kunnet tatt større gevinster k både Sevdr og North, samt Tech, med grådigheten ble stor, og tilbake i minus

Drittspill ! Haha

2 Likes

Har fått litt mer tro på Funcom nå som jeg ser at mange forventer høyere salg på konsoll enn PC. Da er jeg inne i Funcom i aksje porteføljen også.

Next litt i minus pga emisjon, men har ikke gitt opp den.

EDIT: Ut med scatec pga innside salg

1 Like

Kan du invite Marqviz? @steart78

1 Like

Tenkte på havi etter sen hadde fått 20-30 %, men tenkte den gikk nedigjen.
Så endte det likevel opp med kjøp, da på topp…pokker…:sleepy:

2 Likes

Samme her. Et ikke gjennomtenkt stunt som gikk åt skogen :sweat_smile:
Edit: puh, men kom meg så vidt ut i pluss :wink:

1 Like

Møkkaspill

1 Like

Emisjonen i Farstad Shipping gjorde “underverker” i dag. E24 får litt av en jobb med å rette på feilen, mange realiserte gevinsten og investerte i andre aksjer :slight_smile:

2 Likes

Hoho, etter at eg gjorde noen skrale valg igår, når eg faktisk lå ganske høyt oppe, så ligger eg nå blandt dei 1000 dårligste :clap::joy:

" gevinsten" min fra Farstad igår forsvant ihvertfall idag, men ikke % stigningen. :joy:

Og der var “gevinsten” tilbake :joy:

1 Like

Sjekket plasseringen nå for første gang siden det åpnet. Har en kjøp og hold strategi :slight_smile:
Fikk utbytte og greier! Ikke værst det da. Har stort tap i Funcom. Litt ironisk siden jeg stort sett trader den i pluss. Men Funcom kommer kanskje i løpet av spillet. Hvor lenge varer konkurransen?

1 Like