Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Hah! Jeg ligger myyyye bedre an:

12603
av 17 771

:joy::joy::joy::joy:

Kanskje siden jeg er svært passiv? Var vel inne i Noe oljegreier som gikk etter at jeg solgte :slight_smile:

1 Like

T.o.m 28 feb.

Mitt bidrag

6 Likes

Nå vet eg vertfall hvorfor eg ikke har fått mone faktiske kurser til å stemme, eg trudde flørte det real time kurser, men ser nå at det er jo mangen minutters forskjell.
Så der eg har trodd eg har gjirt gode handler, sp har det vert handlet på langt dårligere kurser.
Så blir det dårlig da, sånn er det når man ikke sitter klistret foran pcen å glor med rt :wink:

Hvertfall ikke sisteplass ^^

Er på 5223 plass nå, ned fra 130 plass på det beste. Kitron gikk ikke på tallene som forventet og NattoPharma fallt tilbake og Funcom har fallt tilbake.

Det jeg har lært av dette er at hvis jeg er ute etter de store gevinstene, så må jeg gevinstsikre når en aksje har gått til det jeg tror er potensialet på kort sikt.

1 Like

Lå på 129. plass helt til Farstad glippen. Ligger rundt 500 nå med ca. en handel per 2. dag. Fikk en god trade i QEC, men tapte litt på en dårlig trade i IMSK.

2 Likes

Jeg rykka opp en del plasser når de retta Farstad.
Oppgangen i Bergen ga også et godt løft i dag.

Edit: Hjalp at Funcom snudde også gitt!

5 Likes

85 plass nå :slight_smile:

6 Likes

Du er flink, eg var u forge uke blandt dei tusen dårligste, men er på veg oppigjen :see_no_evil:

2 Likes

Skjermbilde fra beste plassering i går :grin:

Datt noen titalls plasser i dag, men hentet meg opp igjen til 20. nå.

6 Likes

Hmm, bare proffer her på forumet jo​:cowboy_hat_face: Føler plasseringen min på ca 13k blir litt flau, selv om eg er akkurat så vidt innenfor topp 1000 denne uka :sleepy:

1 Like

Ikke bare proffer, men jeg antar at andre legger litt mere innsats i spillet. :grinning:

1 Like

Jeg prøver meg på Kjøp og Glem strategien til @Larsen

Prøver å glemme hele spillet.

4 Likes

He he. Du har lagt merke til at jeg har den strategien ja? Jeg har egentlig gitt opp. Kjøpte bare de aksjene jeg har tro på og BOM, logged out :wink:

3 Likes

Jeg logger på når det er innlegg her, og da er børsen stengt!:grinning:

Går jo så det griner dette… Noen som vet om sisteplass får trøstepremie? :laughing:

1 Like

48 plass :slight_smile: Klarer vi to mann på topp 50 mon tro?

1 Like

Vært mye teknisk tull denne gangen, men denne tar vel litt kaka?
“Glemme” å fornye ssl sertifikatet til aksjenm.e24.no er vel litt dumt midt i konkuransen!? :smile:

Edit: fiksa igjen nå, men …

2 Likes

Merka den feilen i stad ja, og mye annet rart også i år.
Må som regel refreshe sida første gang jeg går inn for å få opp portefølja.
Søk fungerer ikke helt bestandig og “real time” kurser på bare deler av sida.
Og hvorfor vises ikke siste kurs i portefølja?!

1 Like